Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lidia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lidia

    Een paar uit een vrij werk sessie die ik gisteren met Lidia heb gedaan.

    Model : Lidia
    MUA : Angela
    fotograaf : Frank Doorhof
    Assistent : Corine

    1.


    2.


    3.






    MvrGr.
    Frank
    Last edited by FrankD; 8 januari 2009, 18:29.
    http://www.frankdoorhof.com

  • #2
    Re: Lidia

    omg die 2de!!

    (1plaatje teveel, max. 3)

    Comment


    • #3
      Re: Lidia

      Knappe reeks maar vooral de tweede
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Lidia

        Ik kan dit alleen maar bevestigen, mooie
        reeks met Foto 2 als uitblinker

        Comment


        • #5
          Re: Lidia

          Tweede valt inderdaad het meeste op, maar toch kies ik resoluut voor de 3de! Knappe reeks!
          Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

          Comment


          • #6
            Re: Lidia

            Opletten voor handen. Niet alle knappe hoofdjes hebben ook fotogenieke handen.
            Vooral storende handpalm in nr2. Hart en hoofdlijn perfect af te lezen.

            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Lidia

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Vooral storende handpalm in nr2. Hart en hoofdlijn perfect af te lezen.
              Dat stoort toch allerminst

              Voor mij ook prachtige 2e omwille van de kleuren, de eerste omwille van de blik en die derde, tja die derde is
              My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

              Comment


              • #8
                Re: Lidia

                2-3-1

                De tweede is gewoon heel sterk! Mooie kleuren, knappe pose en een hemelse blik van het model

                De handpalm stoort mij totaal niet.
                www.pixation.be

                Comment


                • #9
                  Re: Lidia

                  Frank mooie foto's weer hoor ben erg jaloers want ik ben daar lang nog niet.Ik zal weer eens tegendraads doen met mijn mening maar ik vind 1 het mooist omdat alles voor mij hier in harmonie is. Gezicht ,licht sieraad en handen. De andere zijn natuurlijk ook niet te versmaden maar 1 is voor mij toch de mooiste.

                  Wat ik mij wel afvraag is hoe je die modellen toch altijd zo mooi in een donkere foto vangt...doe je dit direkt als je een plaat schiet en dan denk ik diafragma omhoog zeg 1 stop of doe je dit later in de nabewerking ?


                  Willem
                  Last edited by Vmotion; 10 januari 2009, 10:20.
                  Durf bijna niks meer te zeggen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lidia

                    heel knap!!
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lidia

                      Bijna alles wat je ziet bij mijn werk is zoals het geschoten is.
                      Heel af en toe geef ik wel een aparte toning, maar de essentie is gewoon het licht dat ik gebruik.
                      http://www.frankdoorhof.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lidia

                        Alle drie heel knap, met duidelijke voorkeur voor nummer 2. Vind het wel een beetje zonde dat de foto's zo sterk gecropt zijn, je model mag van mij rustig wat meer plaats krijgen.

                        De lijnen in de hand op foto 2 storen mij persoonlijk niet, maar misschien kan je die een beetje vervagen zodat ze minder opvallen.
                        Beauty need only be a whisper
                        Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lidia

                          Prachtig !!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lidia

                            3 heerlijke foto's, met op de eerste plaats die prachtige tweede!
                            "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
                            website fotoblog

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lidia

                              die 3 de vind ik echt knap
                              canon eos 400d + kitlens + zonnekap, canon 580 ex 2 flitser, batterijgrip, Canon Remote Switch RS60 E3, statief vanguard. voorlopige site www.netlog.be/dj_lango

                              Comment

                              Working...
                              X