Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Medefotograaf gezocht kerktoren Poperinge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Medefotograaf gezocht kerktoren Poperinge

    In functie voor een fotoreeks voor de toeristiche dienst van Poperinge heb ik bekomen dat ik zaterdag namiddag op de toren mag van de St bertinuskerk van Poperinge (middelste kerk op de grote markt). Om veiligheidsredenen moet je er steeds met twee naar boven klimmen. En dus voor ik aan een vriend of familielid vraag om mee te gaan vraag ik het of er hier een mede BD'ers goesting heeft voor opnames te maken vanuit de kerktoren.

    -Ik mag maar 1 iemand meenemen dus dit wordt geen shooting day. Wie mij eerste contacteert via PM of reactie kan mee.

    wanneer: nu zaterdagnamiddag van 14 tot 16 uur.
    Waar: spreekt voor zich denk ik
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: Medefotograaf gezocht kerktoren Poperinge

    Ben zelf ook geboren te Poperinge (woon er niet meer) en had je graag geholpen, maar ik moet uitzonderlijk werken komende zaterdag en vermoed dat ik om 14u nooit in Poperinge geraak.

    Jammer dus.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: Medefotograaf gezocht kerktoren Poperinge

      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Ben zelf ook geboren te Poperinge (woon er niet meer) en had je graag geholpen, maar ik moet uitzonderlijk werken komende zaterdag en vermoed dat ik om 14u nooit in Poperinge geraak.

      Jammer dus.
      Blijkbaar wijziging in planning..ben zaterdag vrij.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: Medefotograaf gezocht kerktoren Poperinge

        ok zie pm
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment

        Working...
        X