Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cf

    waar kan je goedkoop CF kaartjes kopen?
    bij studio 73 lijkt het mij niet zo heel goedkoop te zijn, of vergis ik mij?
    www.geheugenkaart.be was op dit moment niet beschikbaar en ik ken geen andere winkels waar ze die aanbieden (buiten mediamarkt, wat ook niet meteen goedkoop te noemen is).
    Ik zoek 4 of 8 Gb, tenzij er ergens superaanbiedingen zijn natuurlijk.
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

  • #2
    Re: Cf

    Ik heb me er net een paar aangeschaft uit engeland. Via ebay. 50€ vper 8gb kaart

    Comment


    • #3
      Re: Cf

      Ik gebruik tot volle tevredenheid CF van Transcend.

      Hier bestel ik ze: klik
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: Cf

        Opletten met ebay wat geheugenkaartjes betreft. Nogal wat kaarten zijn fake (vooral sandisk). Geheugenkaart.be biedt kaartjes aan scherpe prijzen.
        gr
        Yannick
        Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

        Comment


        • #5
          Re: Cf

          Probeer de Engelse online winkel blahdvd.com eens. De pond staat momenteel heel laag (1 pond is ongeveer 1 euro) en die winkel heeft zeer lage verzendingskosten (1 pond voor geheugenkaarten). Ze leveren ook vrij snel (ongeveer een week).
          Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

          Comment


          • #6
            Re: Cf

            Thx Mimo! Voor +-€30 ben ik 16 Gig rijker!

            Comment


            • #7
              Re: Cf

              Oorspronkelijk geplaatst door yannicks Bekijk bericht
              Opletten met ebay wat geheugenkaartjes betreft. Nogal wat kaarten zijn fake (vooral sandisk). Geheugenkaart.be biedt kaartjes aan scherpe prijzen.
              gr
              Yannick
              ik heb een 8 gig sandisk type 4 gekocht via Ebay voor 21 euro (met opbieden).
              Kaartje is toegekomen met sandisk zakje, in ongeopende verpakking, cd'tje erbij, doosje.

              ik was tevreden
              Last edited by Domien TOS; 8 januari 2009, 11:50.
              Nikon D300 + MB-D10 ~ SB900 ~Tamron 17-50 F2:8 ~ AF-S Nikkor 18-200 1:3,5 - 5,6G VR ~ Sigma 70-200 F2.8 II
              Lowepro Computrekker AW ~ Pro 65 AW

              Comment


              • #8
                Re: Cf

                ik krijg dat ding in Engeland niet bestelt :s
                het is wel iets meer dan 30 euro denk ik.
                hoe meer f**k hoe meer vreugd

                **=ol

                Comment


                • #9
                  Re: Cf

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
                  Probeer de Engelse online winkel blahdvd.com eens. De pond staat momenteel heel laag (1 pond is ongeveer 1 euro) en die winkel heeft zeer lage verzendingskosten (1 pond voor geheugenkaarten). Ze leveren ook vrij snel (ongeveer een week).
                  hier ook bedankt voor de link die is de bookmarks in gegaan.

                  Net 2x Sandisk Extreme III 4gb en 1x Sandisk Cruzer Titanium 8Gb stick gekocht voor net geen 55 €

                  De kaartjes alleen al kosten bij geheugenkaart 59,90
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cf

                    geheugenkaart.be vind je ook hier: http://www.topfoto.be/Nederlands/Begin.htm
                    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cf

                      Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                      geheugenkaart.be vind je ook hier: http://www.topfoto.be/Nederlands/Begin.htm
                      zijn uiteraard wel dezelfde prijzen he dus welke site je gebruikt maakt op zich weinig uit... Die Britten zijn echt vet goedkoop!
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cf

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                        zijn uiteraard wel dezelfde prijzen he dus welke site je gebruikt maakt op zich weinig uit... Die Britten zijn echt vet goedkoop!
                        geheugenkaart.be werkt niet, vandaar
                        "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cf

                          Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                          geheugenkaart.be werkt niet, vandaar
                          ah zo ok in dat geval Ik kocht ook eerst op geheugenkaart of een van diens websites maar ben bij deze dus naar die britten overgeschakeld

                          (maar de britten blijven vetgoedkoop )
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cf

                            Heb net gezien dat de pond de laatste week weer serieus is gestegen (van 1,02 naar 1,11 euro) dus daar moet je wel rekening mee houden.

                            Intussen ben ik op een andere website gekomen die momenteel een paar heel goede deals heeft voor bepaalde (vooral grote) geheugenkaarten.
                            bv.
                            Kingston 133x 16 GB CF: 20 pond
                            Lexar Premium 16 GB CF: 21 pond

                            Ideal for digital cameras, we have a wide range of the best, fastest compact flash cards from Lexar, Transcend, Sandisk & Kingston


                            Ze rekenen geen verzendingskosten aan. Ik heb hier nog nooit iets bij besteld maar die 16 GB kaartjes zijn wel heel aanlokkelijk
                            Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cf

                              goh zeg die kerels zijn snel

                              betaald via VISA... bestelling afgerond om 10:06 en om 11:52 bericht dat het pakje onderweg is

                              Wat betreft die pond, ik google meestal bv "40 pound to euro" om een indicatie te hebben hoeveel € iets kost.
                              Die 2e website is nog goedkoper ja...
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

                              Comment

                              Working...
                              X