Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fish eye

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fish eye

    Hallo, ik zou graag een fish eye kopen met een beeldhoek van 180 graden (hoeft niet licht sterk te zijn en mag vaste brandpunt zijn)
    Kan mij soms iemand een lens aanraden?
    Mijn budget is ong. 500 euro maximum

    Alvast bedankt.

    Mvg

  • #2
    Re: fish eye

    Zou het niet nuttig kunnen zijn te vermelden op welke camera je de fisheye wenst te gebruiken ?

    Tom.

    Comment


    • #3
      Re: fish eye

      Alsde gij da perse wilt weten: canon 40d

      Comment


      • #4
        Re: fish eye

        Als gij da perse wilt weten: canon 40d

        Tja da lijkt me nogal evident dat hij dat wil weten! Op een pentax zal het wsl niet passen dan!
        Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
        Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

        Comment


        • #5
          Re: fish eye

          JA ik dacht aan een sigma lens..

          Comment


          • #6
            Re: fish eye

            Oorspronkelijk geplaatst door gil Bekijk bericht
            Alsde gij da perse wilt weten
            dat taaltje tegenwoordig he. Is het te moeilijk om een gewoon antwoord te geven op een terechte vraag ???
            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

            Comment


            • #7
              Re: fish eye

              Als men iets vraagt, is het de bedoeling dat je daar een zinnig antwoord op terug krijgt en anders zwijg je gewoon, oke idd ik was er vergeten bij vermelden welke camera, maar dan kan men dat nog anders zeggen dan dat men hier doet..

              Mvg

              Comment


              • #8
                Re: fish eye

                Lol, sukkelaar, achter mijn hulp moogt ge fluiten

                Comment


                • #9
                  Re: fish eye

                  Volgt elkaar snel op dit soort praktijken.

                  Ik volg Lennert.

                  Greetz rich
                  D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                  Comment


                  • #10
                    Re: fish eye

                    Hulp van zo'n mensen hebben ik ook niet nodig, wil meestal ook zeggen dat ze ze niet kunnen bieden

                    Comment


                    • #11
                      Re: fish eye

                      Ge meugt u antwoorden wel net iet vriendelijker doen annes gade ni wijt kome zenne
                      Canon 50D - Canon 70 - 200 F2.8 L IS - Canon 24 - 105 F4.0 L IS - Canon 50 F1.8 II - Canon Speedlight 430 EX II

                      Comment


                      • #12
                        Re: fish eye

                        gil, ik zie hier al enkele antwoorden van mensen die je zeker en vast kunnen helpen, maar die je kwijt bent gespeeld door zo plat te reageren...
                        de vraag wat voor camera je gebruikt is een heel belangrijke vraag. het effect van een fisheye lens is enoooorm verschillend op een 40D en een 5D, vandaar dat je voor hetzelfde effect op beide toestellen een compleet andere lens nodig hebt...
                        jou antwoord is dus niet bepaald in de toon waarin het moet zijn

                        wil je 180° circulair, dan moet je de sigma 4.5mm fisheye kopen.
                        wil je 180° diagonaal dan is de sigma 10mm fisheye genoeg

                        gebruik google maar voor op te zoeken wat het verschil is tussen diagonale fisheye en circulaire fisheye
                        5DmkIII en wat glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: fish eye

                          Oorspronkelijk geplaatst door gil Bekijk bericht
                          Hulp van zo'n mensen hebben ik ook niet nodig, wil meestal ook zeggen dat ze ze niet kunnen bieden
                          volgens mij kun jij zelfs van mijn (nu reeds overleden) grootmoeder nog iets leren




                          --

                          ik stem dus echt voor een blacklist op bd zodat ik dit soort onzinnige threads niet meer op mijn scherm krijg
                          --
                          Play Drakensang - a free online mmorpg

                          Comment


                          • #14
                            Re: fish eye

                            Begrijp eigenlijk niet goed de link naar de foto's? Wat heeft dit er bij te zien?

                            btw, hoort dit niet in het onderdeel "Objectieven"?
                            Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

                            Comment


                            • #15
                              Re: fish eye

                              Oorspronkelijk geplaatst door n0sTRa Bekijk bericht
                              Begrijp eigenlijk niet goed de link naar de foto's? Wat heeft dit er bij te zien?

                              btw, hoort dit niet in het onderdeel "Objectieven"?
                              Ik begrijp ook niet echt wat die Perrush met die foto's wil...en dan dat commentaar erbij...

                              het taalgebruik is niet altijd dat maar soms moet het 2x gelezen worde en heeft het plots een hele andere betekenis...

                              anyways... ik vind de foto's erover... we zijn hier om elkaar te helpen, tips te geven, aan te leren... niet om af te breken...
                              Nikon D300

                              Comment

                              Working...
                              X