Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik was ook in Planckendael - deel 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik was ook in Planckendael - deel 1

    Aan Francis eerst en vooral een dikke proficiat voor dit intitiatief. Goed gezien en ook bij zo'n koud weer is het een plezier in Planckendael te gaan wandelen. Altijd wel iets te beleven.

    Ik heb ook wat foto's genomen, al zijn ze naar mijn smaak niet zo goed al dat ik al gezien heb. Toch een poging.

    Foto 1 is niet de eerste, andere waren me al voor. De vos moet gedacht hebben zo belangstelling heb ik nog nooit gehad.


    De tweede heb ik nog niet gezien. Maar hij heeft zich laten verrassen en moet nu wachten tot de dooi. Zal nog wel een weekje duren.


    De derde is terwijl alle camera's gericht waren op de Otters. Dan maar dit genomen.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: Ik was ook in Planckendael - deel 1

    Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
    Foto 1 is niet de eerste, andere waren me al voor. De vos moet gedacht hebben zo belangstelling heb ik nog nooit gehad.
    De tweede heb ik nog niet gezien. Maar hij heeft zich laten verrassen en moet nu wachten tot de dooi. Zal nog wel een weekje duren.
    De derde is terwijl alle camera's gericht waren op de Otters. Dan maar dit genomen.
    Om nog met "niet geziene" exemplaren te voorschijn te komen na zo'n SD, is een hele opgave Het vosje is al bekend, en ik vrees het vastgevroren nijlpaard ook (post van Rikketik). Je waterval is tot nu uniek (al heb ik ze zelf wel bij mijn foto's zitten).
    Mijn voorkeur in je reeksje gaat naar het nijlpaard.

    Marleen
    It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
    http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

    Comment


    • #3
      Re: Ik was ook in Planckendael - deel 1

      Voor mij nr 3.

      Bij 1 en 2 mis ik een beetje scherpte.
      Nr 1 heb ik zo niet kunnen pakken, hij bleef bijna geen sec stil en nr 2 heb ik wel gezien, maar was juist mijn handen aan het opwarmen in mijn zakken.
      Dus gewoon verder gewandeld.
      Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
      Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

      BD0460BE

      Comment


      • #4
        Re: Ik was ook in Planckendael - deel 1

        Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
        Bij 1 en 2 mis ik een beetje scherpte.
        Frans, correct ik had het ook gezien. Daarom dat ik al aanhaalde dat ze niet zo goed zijn dan de andere. Het nadeel van deze bridge is dat je veel licht nodig hebt. je zit al snel aan een langere sluitertijd en beperking van dia, dus makkelijk beweging en verlies van scherpte. Als ik dan de ISO optrek, heb ik ruis. Dus ik zou bij zo'n omstandigheden altijd met het statief moeten werken. Maak dan maar eens foto's van iets dat niet stil wil blijven staan.
        Nu weet je ook waarom ik het vrouwtje wil overhalen om een DSLR aan te kopen. maar het lukt me momenteel niet.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Ik was ook in Planckendael - deel 1

          Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
          Frans, correct ik had het ook gezien. Daarom dat ik al aanhaalde dat ze niet zo goed zijn dan de andere. Het nadeel van deze bridge is dat je veel licht nodig hebt. je zit al snel aan een langere sluitertijd en beperking van dia, dus makkelijk beweging en verlies van scherpte. Als ik dan de ISO optrek, heb ik ruis. Dus ik zou bij zo'n omstandigheden altijd met het statief moeten werken. Maak dan maar eens foto's van iets dat niet stil wil blijven staan.
          Nu weet je ook waarom ik het vrouwtje wil overhalen om een DSLR aan te kopen. maar het lukt me momenteel niet.
          tip: wat jij wil uitgeven aan een dslr mag zij ook aan wat ze zelf leuk vind wedden dat het helpt

          Comment


          • #6
            Re: Ik was ook in Planckendael - deel 1

            Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
            tip: wat jij wil uitgeven aan een dslr mag zij ook aan wat ze zelf leuk vind wedden dat het helpt
            Linda merci voor de tim. Zal het eens proberen.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment

            Working...
            X