Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drieluik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Drieluik


    en na wat mooie tips :


    Model : Nihil Khaos
    MUA : Carine De Leersnyder
    locatie : natwork.be studio

    Een drieluikje komt helaas niet echt tot zijn recht door de beperking in grootte...
    Last edited by Nat; 2 januari 2009, 22:08. Reden: Tips opgevolgd ;)
    natwork.be

  • #2
    Re: Drieluik

    Voordat ik een comment ga geven wil ik weten welke beperkingen
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Drieluik

      Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
      Een drieluikje komt helaas niet echt tot zijn recht door de beperking in grootte...
      Ik vind hem zo in het klein ook al de moeite hoor. Ook mooi zwart wit.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Drieluik

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Voordat ik een comment ga geven wil ik weten welke beperkingen
        De beperking is de grootte. Het gevolg is verlies aan detail.
        En oh ja : ik heb graag dat een model op een vloer staat en er een achterwand aanwezig is
        natwork.be

        Comment


        • #5
          Re: Drieluik

          jammer dat het niet echt tot zijn recht komt, gezien de beperkte eigenschappen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Drieluik

            Mooi model, mooie poses, persoonlijk vind ik het echter spijtig dat de achtergrond in ieder luik er anders uitziet, terwijl het toch duidelijk bijna indentieke poses zijn.
            Ik zie op mijn gekalibreeerde CRT monitor geen doortekening in de zwarte partijen.

            Ik begrijp wel dat door de verkleining er verlies optreedt, In het algemeen een mooi beeld, congrats aan het Team.

            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: Drieluik

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Ik zie op mijn gekalibreeerde CRT monitor geen doortekening in de zwarte partijen.
              Dat helemaal correct !

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Congrats aan het Team.
              MVG, Jeff
              Thanks !

              @bouk : Ik kan je eigenlijk niet goed volgen... Ofwel herhaal je gewoon wat ik al zei, ofwel zit er een wrange dubbele bodem in je statement.
              natwork.be

              Comment


              • #8
                Re: Drieluik

                Laat ik beginnen met : wat een super mooi model is ze toch. En dat haar

                Foto's los, vind ik ze veel beter dan in een luik. Rden is hierboven al gegeven. De kleuren en vloeren komen niet overeen.
                Zelf zou ik die lijntjes van de glasplaat wel wegwerken om het geheel beter te laten overvloeien.
                En idd jammer dat er totaal geen detail meer in het zwart zit.
                In een luik hoef je niet te kiezen maar ik kies toch voor de eerste
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Drieluik

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  Laat ik beginnen met : wat een super mooi model is ze toch. En dat haar

                  Foto's los, vind ik ze veel beter dan in een luik. Rden is hierboven al gegeven. De kleuren en vloeren komen niet overeen.
                  Zelf zou ik die lijntjes van de glasplaat wel wegwerken om het geheel beter te laten overvloeien.
                  En idd jammer dat er totaal geen detail meer in het zwart zit.
                  In een luik hoef je niet te kiezen maar ik kies toch voor de eerste
                  Heerlijk model om mee te werken, zeker weten !
                  Maar met de overige opmerkingen krijg je een andere foto. Dit is gewoon een hoog contrast zwart wit. Helemaal zoals we het wilden. Maar Nihil en ik zijn blijkbaar de enige...
                  Ook het "kleur" verschil in de foto's snap ik al helemaal niet Op mijn gecalibreerde monitor zie ik geen helemaal geen kleur in de foto's ! Ik heb het nog eens nagekeken en het zijn (behalve het logo natuurlijk) echt wel pure zwart wit foto's.
                  Wat ik wel zou kunnen doen is de plint (of het lijntje) op gelijke hoogte zetten. Daar zit zeker iets in en dat heb ik dus ook gedaan (zie eerste post).

                  Thanks !
                  natwork.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Drieluik

                    ok ben weer jaloers

                    vind dat je met het rechtzetten van de plint wel een + hebt toegevoegd

                    bij mij is het ook gewoon zwart-wit, ik zie ook geen kleur hoor

                    dat de achtergronden geen gelijke tinten van grijs vertonen, ligt, volgens mij, gewoon aan het feit dat het model telkens een iets andere pose aanneemt waardoor de lichtinval wijzigt en je dus een andere schaduwpartij krijgt
                    denk dat jorgen dat bedoelde met zijn "kleur"

                    ik kan het zwarte zwart wel smaken
                    eindelijk zwart dat ook echt zwart is

                    Comment


                    • #11
                      Re: Drieluik

                      Knap drieluik (Alleen is het haar mijn smaak niet)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Drieluik

                        Bij mijn weten is zwart een kleur, en wit ook En als die afwijken in toning, en/of lichtsterkte, zou je logischerwijs kleurverschil hebben.... of?

                        Maar los daarvan vind ik de update 10 x strakker en mooier ogen.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Drieluik

                          Goed hoor!

                          Toen ik de 2 drieluiken zag en nog geen commentaren had gelezen, wou ik de verschillen proberen te vinden om te raden wat er zoal aan opmerkingen zou volgen. Heb het moeten opgeven, het lijntje van de plint zag ik niet... nu wel natuurlijk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Drieluik

                            Oorspronkelijk geplaatst door grijzewolf Bekijk bericht
                            ok ben weer jaloers
                            Merci Jaloers zijn is gezond - toch op een bepaald niveau. Ik ben ook heel jaloers op bepaalde werken, maar in de positieve zin.

                            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Bij mijn weten is zwart een kleur, en wit ook En als die afwijken in toning, en/of lichtsterkte, zou je logischerwijs kleurverschil hebben.... of?

                            Maar los daarvan vind ik de update 10 x strakker en mooier ogen.
                            Aah ok. Ja, dan wel natuurlijk. Merci voor het compliment. Dat lijntje had ik inderdaad ineens goed moeten zetten. Het was dan ook mijn eerste drieluikje Het is toch weer iets meer dan gewoon 3 foto's tegen elkaar zetten...
                            natwork.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Drieluik

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                              Aah ok. Ja, dan wel natuurlijk. Merci voor het compliment. Dat lijntje had ik inderdaad ineens goed moeten zetten. Het was dan ook mijn eerste drieluikje Het is toch weer iets meer dan gewoon 3 foto's tegen elkaar zetten...
                              heb net via pb gehoord dat zw/wt voor schilders een kleur is maar wetenschappelijk gezien weer niet hahaha. Dus we laten het even in het midden. Maar je begrijpt wat ik bedoel en daar gaat het om LOl.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X