PDA

Volledige versie bekijken : Gezocht: goede camera-verzekering

MoreThanWords
30 december 2008, 19:58
Zijn er BD-ers die mij een goede camera-verzekering kunnen aanbevelen? Hoofdzakelijk diefstaldekking interesseert mij.

Het gaat om materiaal dat nog geen jaar oud is.

Alle tips welkom (ook slechte ervaringen, zaken waarvoor ik moet uitkijken, ...)

Misschien nog even bij vermelden dat ik voor verzekeringen als 'professional' geld, dus bepaalde particuliere verzekeringen zullen niet werken voor mij, vrees ik...

GeFke
30 december 2008, 20:57
Bij mij is dat een uitbreiding op mijn brandpolis (KBC) komt neer op een 165 euro per jaar voor een verzekerd bedrag van 4500 euro. Heb de serienummers en facturen door moeten geven en bij elke wijziging moet ik dat ook doen.

morbektev
30 december 2008, 23:39
Bij mij is dat een uitbreiding op mijn brandpolis (KBC) komt neer op een 165 euro per jaar voor een verzekerd bedrag van 4500 euro. Heb de serienummers en facturen door moeten geven en bij elke wijziging moet ik dat ook doen.

hier van 't zelfde, in de brandverzekering van de pa en ma :rolleyes: (KBC)

Yourt
25 mei 2009, 10:42
165/4500 is iets van een 3,6% en iets te hoog m.i., maar ze bieden het tenminste aan.
Belangrijker: wat bij diefstal? Moet je gemolesteerd geweest zijn, of moet je autoruit ingeslagen zijn... en word je dan mee aansprakelijk gesteld wegens nalatigheid of zo?
En de uitkering bij diefstal? degressief uiteraard, maar hoe sterk?

Thx.

david_ve
25 mei 2009, 10:46
effe zoeken naar "miss spikke" hier op't forum!
heb hier al tegengekomen da ze in de brance werkt!
loopt ergens een topic waar ze uitleg geeft ook.

hvr_oosterzele
25 mei 2009, 11:12
Bij mij is dat een uitbreiding op mijn brandpolis (KBC)

Idem hier, kost mij wel een halve arm :green:.

momentopname
25 mei 2009, 15:46
hier ook KBC verzekerd .. 3% voor wereldwijde dekking met minste uitzonderingen (destijds vergeleken met de concurrentie, en de lijst met uitsluitingen is bij de anderen torenhoog)