Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Flipside 400AW

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowepro Flipside 400AW



    Als kerstcadeau gekregen van de vriendin

    Eerste indruk WAW

    niet te groot , gaat toch VEEL in !
    handig voor statief mee te nemen zonder extra hand kwijt te zijn

    Zee van ruimte voor camera + lenzen !!

    Draagcomfort is geweldig ! je voelt hem bijna niet als je em draagt !
    Zeer fijn met de zijkanten die je kunt vastmaken aan je buik ook om deze rond te draaien voor de spullen eruit te halen !

    Kan niet wachten voor eerste maal gebruik op urbanuitstap na januari !!!
    Last edited by HansP; 28 december 2008, 07:03.

  • #2
    Re: Lowepro Flipside 400AW

    eerst en vooral proficiat met uw kerstgeschenk.
    mijn huidige tas is sinds de start van mijn hobby veel te klein geworden.aangezien jij ze al hebt is mijn vraag of er het volgende in zou kunnen
    40D met batterygrip
    70-200 / 2.8 van canon
    100-400 van canon(nog niet in bezit maar ik hoop toch zeer binnenkort)
    50mm 1.8 van canon
    17-50 / 2.8 van tamron

    mvg jopat
    www.fotojoel.be
    7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

    Comment


    • #3
      Re: Lowepro Flipside 400AW

      ik heb erin

      alles wat je hieronder ziet in mijn sig

      Boven de cam is nog zeker plaats genoeg

      kan nog een 4tal lenzen met nog 1 a 2 primes meenemen denk ik!

      Comment


      • #4
        Re: Lowepro Flipside 400AW

        mooie tas ik ben zelf ook op de uitkijk naar een nieuwe tas. het draagcomfort primeert voor mij dus ik heb eventueel wel interesse . Hier kan je enkele foto's zien en ook wat er zoal ingaat. Wat mij vooral opviel was dat het compartiment voor het materiaal geopend wordt via de rugzijde van de rugzak Nu vroeg ik mij wel af of het handig is? je moet dan altijd de rugzak neerzetten? Het is wel een groot voordelen tegen zakkenrollers

        Jakke
        Canon en glas
        www.jakke16.be

        Comment


        • #5
          Re: Lowepro Flipside 400AW

          nee , je kan de verticale riemen uitdoen en met de wastebelt draaien tot naar u buik en de tas blijft zo mooi hangen !!

          heel handig !

          zie: http://www.youtube.com/watch?v=DXCAMU2A2ws

          voor mij was het voornaam dat deze extra plaats had voor evt boterhammen en drinken ( aan zijkant 2 x voor flesje of blikje )
          en statiefhouder achteraan voor gewoon statief
          omdat ik veel op urban tocht ga heb ik toch soms handen nodig om ergens binnen te raken

          heb hem nog niet meegenomen op tocht omdat ik volop aan het verbouwen ben , va maart kan ik terug gaan en gaan we er nog eens een paar mooie maken !

          heb hem wel al gewoon aangehad om hem mee te nemen en het draagcomfort is perfect !
          Last edited by HansP; 1 januari 2009, 10:03.

          Comment


          • #6
            Re: Lowepro Flipside 400AW

            damn, weeral een voordeel als je een vriendin hebt, ik moet alles zelf kopen.

            Geniet er van (ook van je rugzak)

            Comment


            • #7
              Re: Lowepro Flipside 400AW

              hehe

              Comment


              • #8
                Re: Lowepro Flipside 400AW

                zou je het draagcomfort kunnen vergelijken met de fotorugzak van jack wolfskin?

                Jakke
                Canon en glas
                www.jakke16.be

                Comment


                • #9
                  Re: Lowepro Flipside 400AW

                  ken ik niet
                  maar voel de rugzak amper ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lowepro Flipside 400AW

                    Dan denk ik na veel wikken en wegen mij er ook zo 1tje gaan aanschaffen

                    Edit: Is bij deze ook besteld

                    Jakke
                    Last edited by JG16; 2 januari 2009, 00:08.
                    Canon en glas
                    www.jakke16.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lowepro Flipside 400AW

                      ik heb ook zo'n vriendin en dezelfde rugzak voor dezelfde kerstmis gekregen (bij mijn weten niet dezelfde vriendin)
                      ben er al veel uren mee aan de wandel geweest (wat moet je anders met die dagen tussen kerst en nieuwjaar) en het bevalt me zeer goed. Na wat experimenteren met de afstelling van de riemen en de indeling hangt het ding bijna ongemerkt op mijn rug. Een wandeling van 5 uren met in totaal ongeveer 7 kg aan uitrusting is toch wel en behoorlijke test. Van je rug afhalen om hem open te doen moet volgens mij met elke rugzak. Die optie om hem om je middel te draaien en dan open te maken vind ik veel te omslachtig. voor de rest een aanrader. Kan gemakkellijk een body met 4 oblectieven, een flitser en nog wat accessoires aan.
                      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                      www.bertofotografie.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lowepro Flipside 400AW

                        Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                        ik heb ook zo'n vriendin en dezelfde rugzak voor dezelfde kerstmis gekregen (bij mijn weten niet dezelfde vriendin)
                        ben er al veel uren mee aan de wandel geweest (wat moet je anders met die dagen tussen kerst en nieuwjaar) en het bevalt me zeer goed. Na wat experimenteren met de afstelling van de riemen en de indeling hangt het ding bijna ongemerkt op mijn rug. Een wandeling van 5 uren met in totaal ongeveer 7 kg aan uitrusting is toch wel en behoorlijke test. Van je rug afhalen om hem open te doen moet volgens mij met elke rugzak. Die optie om hem om je middel te draaien en dan open te maken vind ik veel te omslachtig. voor de rest een aanrader. Kan gemakkellijk een body met 4 oblectieven, een flitser en nog wat accessoires aan.
                        Super eens ik hem heb en eens ermee ben gaan trekken laat ik ook mijn bevinden weten
                        Dat van dat draaien rond je middel ben ik ook niet echt van zin om veel te doen. Hem neerleggen lijkt me nog altijd het makkelijkste

                        Jakke
                        Canon en glas
                        www.jakke16.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lowepro Flipside 400AW

                          ik nog niet veel meegenomen

                          zit spijtig ( alleja voor te fotograferen ) midden in de verbouwingen thuis ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lowepro Flipside 400AW

                            de fastpack heeft een opening aan de zijkant: rugzak als je hem aan hebt, alles los en enkel aan de linkerschouder dragen om je toestel eruit te halen.
                            Dit kan ook op de fiets
                            nadeel: pikken is ook relatief eenvoudig denk ik (nog geen last van gehad)
                            hoe meer f**k hoe meer vreugd

                            **=ol

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lowepro Flipside 400AW

                              ............
                              Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 17:45.

                              Comment

                              Working...
                              X