Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterij canon flitser 430EX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • batterij canon flitser 430EX

    ik heb net een nieuwe flitser gekocht, 430 EX zoals je ziet in de titel, maar ik kan er helemaal nog niet mee werken.
    eerste probleempjes die ik had:
    waar kan je zien of je batterijen al dan niet leeg zijn?
    en kan je geen testflits afvuren met deze?

  • #2
    Re: batterij canon flitser 430EX

    Als de batterijen leeg zijn, dan brandt er geen enkel lampje op de flits als je ze aanzet.

    Bij de 580EX kan je een testflits afvuren door op het "Pilot" lampje te drukken, kijk eerst in de gebruiksaanwijzing van je 430EX of het bij die flitser ook zo is.

    Als het lampje rood oplicht, dan is de flitser volledig geladen, en dus klaar voor gebruik.


    Gebruik best nikkel-metaalhydride accu's met een capaciteit van 2000mAh of meer, die gaan langer mee dan alkaline-penlights. En met die accu's zal de flitser ook sneller herladen omdat die een grotere stroompiek aankunnen dan gewone batterijen.

    Als het langer duurt om de flitser te herladen, dan zijn de accu's (of batterijen) bijna leeg. Als het heel koud is, dan zal het ook langer duren (door de grotere inwendige weerstand van de koude batterijen).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: batterij canon flitser 430EX

      Ik heb hier de 430 je kan niet zien hoe vol of hoe leeg de batterijen zijn.[jammer genoeg]

      Het advies wat hierboven gegeven werd kan ik beamen,goede accu's en je kan er ik weet
      niet wat mee flitsen

      gr.ron.
      http://exhi-fotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: batterij canon flitser 430EX

        testflits je heb dat ook op 4300 rode knop drukken pilot of zo iets staat er op
        groetjes antony

        Comment


        • #5
          Re: batterij canon flitser 430EX

          ideaal, dat zal ik direct eens proberen
          merciekes

          Comment

          Working...
          X