Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstsfeer Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerstsfeer Brussel





    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

  • #2
    Re: Kerstsfeer Brussel

    Niemand ?
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

    Comment


    • #3
      Re: Kerstsfeer Brussel

      1e w.s genomen met lange sluitertijd terwijl je was gaan lopen, hihihi

      Nee, serieus, 3e heeft voorkeur, al had een stapje naar links ook goed gedaan (meer symmetrie), achtergrond loopt ook wat dicht... Groetjess!!

      Comment


      • #4
        Re: Kerstsfeer Brussel

        Wel veel kijkers, weinig zeggers Ik doe een poging.
        Lichtjes goed weergegeven, scherpte ook o.k.
        De 1ste past eigenlijk meer in abstract, daar is de compositie ook goed.
        Bij de 2de en 3de hadden de composities beter gekund volgens mijn smaak. Bij de 2de staat eigenlijk niks helemaal op. Beetje lager standpunt had m.i. beter geweest, indien het kon natuurlijk. Ofwel had ik geopteerd voor een rechtstaand beeld waardoor de boom helemaal in beeld kwam + rad eventueel.
        Bij 3 had ik voor meer symmetrie gekozen in de 2 huizenrijen, en de ijsbaan netjes in het midden. Ik zou eens proberen met er links een stukje af te doen en bovenaan ook.
        Is die genomen vanop het rad misschien ?
        Marleen
        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

        Comment


        • #5
          Re: Kerstsfeer Brussel

          Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
          Wel veel kijkers, weinig zeggers Ik doe een poging.
          Lichtjes goed weergegeven, scherpte ook o.k.
          De 1ste past eigenlijk meer in abstract, daar is de compositie ook goed.
          Bij de 2de en 3de hadden de composities beter gekund volgens mijn smaak. Bij de 2de staat eigenlijk niks helemaal op. Beetje lager standpunt had m.i. beter geweest, indien het kon natuurlijk. Ofwel had ik geopteerd voor een rechtstaand beeld waardoor de boom helemaal in beeld kwam + rad eventueel.
          Bij 3 had ik voor meer symmetrie gekozen in de 2 huizenrijen, en de ijsbaan netjes in het midden. Ik zou eens proberen met er links een stukje af te doen en bovenaan ook.
          Is die genomen vanop het rad misschien ?
          Marleen
          idd genomen op het rad door een ruit ni gemakkelijk want da ding staat niet echt stil
          Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

          Comment

          Working...
          X