Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LCD scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LCD scherm

    Nu ik eindelijk wil overstappen op een MacBook Pro, hebben ze deze reeks enkel met glossy schermen uitgerust... Vandaar de nood naar een extra LCD scherm om mijn foto's op te bewerken... Ik wil namelijk geen desktop meer en een 17" MacBook Pro met mat scherm lijkt me dan weer te veel van het goede...

    Welk scherm gebruiken jullie om jullie foto's te bewerken? Ik neem aan een mat scherm maar welk type, welk merk? Waar moet ik op letten? Ik heb geen zin om 600 euro te geven aan een 20" apple scherm (enkel 20 en 30 inch zijn nog mat) tenzij iemand hier komt vertellen dat dit scherm van Apple stukken beter is en zijn prijs waard is...

    Bedankt!
    Canon EOS 40D + BG-E2N grip | EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM | EF 24-70mm f/2.8 L USM | EF 70-200mm f/2.8L IS USM | EF 50mm f/1.8 II | 580EX II Flitser

  • #2
    Re: LCD scherm

    Met een goed gekalibreerd glanzend beeldscherm is naar mijn weten niets mis.

    Wil je toch een mat scherm, let er dan op dat deze een PVA of IPS panel heeft.
    Zowat alle goedkope LCD's hebben een TN-panel, zeker goed genoeg voor dagelijks gebruik maar als het specifiek voor fotobewerking is vermijd je dit beter.
    about.me/stijnv

    Comment

    Working...
    X