Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mostly Autumn - Verviers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mostly Autumn - Verviers

    Symfonische rock met folk van de bovenste plank. Gezien de bovenste plank wel erg vol staat, omdat dit nietszeggende clichézinnetje wel vaker gebruikt wordt, moet je toch geloven dat Mostly Autumn dé band is die het gat wat Pink Floyd na heeft gelaten opvult.

    Het is bij mij inmiddels een traditie geworden om in december naar een "kerstoptreden" van Mostly Autumn te gaan zien. (gepoaste foto's van vorig jaar: hier) De typische folksfeer en het traditionele kerstgebeuren moeten blijkbaar iets met elkaar gemeen hebben…
    De Spirit of 66 zat gisteren ook dit jaar nokvol voor deze Engelsen waar ze een magisch optreden gaven vol genot.

    Een heerlijke videiclip is deze










    Het volledige album: hier
    Last edited by jaak56; 22 december 2008, 21:56.
    facebook

  • #2
    Re: Mostly Autumn - Verviers

    Niet slecht hoor..Helemaal niet slecht. Mooie sfeer die ik in alledrie terug vind. De eerste heeft mijn voorkeur.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Mostly Autumn - Verviers

      Voor zo'n schoon madammen zou ik ook wel mijn huis uit komen hoor...

      Mooie reeks, alweer schitterende kleuren! Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e. Die heeft voor mij net dat tikje meer...
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Mostly Autumn - Verviers

        mooie warme platen...2e heeft ook mijn voorkeur..

        Comment


        • #5
          Re: Mostly Autumn - Verviers

          voor mij ook de 2de de eerste mist wat scherpte in het gezicht.

          Jakke
          Canon en glas
          www.jakke16.be

          Comment

          Working...
          X