Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fairies - feeën

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fairies - feeën

    Voor het in scene zetten van een sprookjesfantasie zit ik een beetje vast. Het gaat om het in beeld brengen van fairies (ik vermijd liever de term 'feeën' omdat dat in het nederlands toch wel wat enger is dan in het engels).

    Bedoeling is dat ik het geheel in een studio in scene ga zetten, omdat dat qua belichting en alles tot een mooi geheel brengen me toch veel meer mogelijkheden lijkt te geven.
    Maar bloemen... ik heb heel veel bloemen nodig.

    -> Heeft iemand soms tips / ideeën waar ik zo goedkoop mogelijk aan bloemen kan geraken? Rozen en tulpen van een euro per stuk is niet echt een optie. En eigenlijk heb ik vrij veel nodig, maar wil ik het betaalbaar houden.
    -> Voor een gedeelte wil ik de bloemen relatief heel groot in beeld hebben. Photoshop om de bloemen gedeeltelijk te vergroten kan, maar wil ik vermijden. Vooral omdat ik, als het even kan, parallel ook analoog wil fotograferen en het geheel liefst ook zo puur mogelijk geset wil krijgen. Dus: grote grote bloemen (c:

    Moest niet helemaal duidelijk zijn wat ik bedoel, google (images) op fairy/fairies zou een beeld moeten geven.

    Alle tips welkom.

  • #2
    Re: fairies - feeën

    Wou je echte bloemen of valse.
    Kdenk dat je qua prijs beter bij de valse zoekt, zeker omdat deze meer dan eens kunnen gebruikt worden.

    Weet niet van waar je bent maar Floralux in Dadizele heeft een groot aanbod kunstbloemen. Maar zullen wel nog adressen zijn.

    Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

    Comment


    • #3
      Re: fairies - feeën

      google is naar cash and carry in leopoldsburg.
      is een groothandel waar je ook particulier kan kopen.
      zeer schappelijke prijzen.
      11-300mm
      jeff heylen

      Comment

      Working...
      X