Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sweet as candy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sweet as candy

    Omdat het niet echt het weer is om nu buiten foto's te trekken was ik nog maar is door mijn archieven aan't gaan.. Meestal vind je hier na een tijd nog foto's terug die meer potentieel hebben dan oorspronkelijk gedacht.
    Deze foto geeft een perfect beeld van Sara haar speels,lief & dromerig karakter, laat maar weten wat je er zelf van denkt!
    Waar ik wel altijd mee worstel zijn de kleurverschillen tussen de photoshop versie en de web versie.. Mijn kleur profiel staat nochtans op sRBG, maarja..


    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

  • #2
    Re: Sweet as candy

    200 views maar geen enkele comment.. Zo slecht dan?
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

    Comment


    • #3
      Re: Sweet as candy

      Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
      200 views maar geen enkele comment.. Zo slecht dan?
      Op zich prima foto maar het mist in mijn ogen net de 'Woooww' factor. Prima foto, mooie sfeer maar niks wooowwws
      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
      My flickr My site

      Comment


      • #4
        Re: Sweet as candy

        Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk bericht
        Op zich prima foto maar het mist in mijn ogen net de 'Woooww' factor. Prima foto, mooie sfeer maar niks wooowwws
        Precies...
        Het model mocht ook wel veel scherper.
        Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

        Comment


        • #5
          Re: Sweet as candy

          geen goeie opname:
          gezicht niet scherp.
          lelijke achtergrond.
          veel te veel arm/ellenbogen op de voorgrond.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Sweet as candy

            Er zit ook een lichte blur op het portret om het dromerigere te benadrukken.
            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

            Comment


            • #7
              Re: Sweet as candy

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              geen goeie opname:
              gezicht niet scherp.
              lelijke achtergrond.
              veel te veel arm/ellenbogen op de voorgrond.
              grt,bouk.
              Ogen, neus en lippen + tanden niet scherp?
              Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

              Comment


              • #8
                Re: Sweet as candy

                Voor mij ist-ie scherp waar het scherp hoort te zijn, dus begrijp ik de andere comments hieromtrent niet helemaal.

                Waarom de foto dan niet zoveel comments krijgt ligt aan een aantal reeds opgesomde feiten. Het is en blijft een goede basisfoto , maar voor showcase mist het nét dat ietsje meer; je COI (center of intrest) ligt wat verloren tussen de armen die een groot deel van het beeld innemen en de lucht (die me ingekleurd lijkt). Beide zaken zijn ook vrij licht zodat mijn ogen heen en weer over het beeld schieten

                Ik vermoed dat je met een groothoek gewerkt hebt, een tele had hier een iets beter resultaat gegeven. Een voorbeeldje van wat dat geeft vind je hier, auteur Tom Robbrecht.

                Blijven proberen dus en op naar de volgende posting
                Last edited by Jayjay_T; 22 december 2008, 23:23.
                My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                Comment


                • #9
                  Re: Sweet as candy

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
                  Voor mij ist-ie scherp waar het scherp hoort te zijn, dus begrijp ik de andere comments hieromtrent niet helemaal.

                  Waarom de foto dan niet zoveel comments krijgt ligt aan een aantal reeds opgesomde feiten. Het is en blijft een goede basisfoto , maar voor showcase mist het nét dat ietsje meer; je COI (center of intrest) ligt wat verloren tussen de armen die een groot deel van het beeld innemen en de lucht (die me ingekleurd lijkt). Beide zaken zijn ook vrij licht zodat mijn ogen heen en weer over het beeld schieten

                  Ik vermoed dat je met een groothoek gewerkt hebt, een tele had hier een iets beter resultaat gegeven.

                  Blijven proberen dus en op naar de volgende posting
                  Kan het niet beter verwoorden, volg volledig.

                  Scherpte is voor mij meer dan ok, dus dat begrijp ik ook niet
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment

                  Working...
                  X