Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw soort statief : de optera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw soort statief : de optera

    http://www.trek-tech.com/

    deze al gezien? Juist ontdekt....ziet er wel handig uit...of het nu nog goed is ook, dat weet ik niet, maar ik wou er toch jullie aandacht eens op vestigen.

    grtjs
    Linda
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: nieuw soort statief : de optera

    Doet me nogal denken aan de gorillapod, en die bestaat toch al een tijdje.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

    Comment


    • #3
      Re: nieuw soort statief : de optera

      Ziet er idd vergelijkbaar uit met de gorillapod. Ik denk dat ik zo'n gorillabeest ga aanschaffen na de feestdagen, samen met een simpele ball-head.
      Ik was er eerst ook sceptisch over, tot ik er zo eentje in mijn handen gehad heb op de photokina dit najaar. De poten zijn behoorlijk stevig, zeker van de zoom-versie. De enige twijfel die ik nog heb, is of die stevigheid niet snel weg zal zijn na enkele jaren gebruik?
      Iemand hier ervaring mee?

      grz.
      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

      Comment


      • #4
        Re: nieuw soort statief : de optera

        De optera kan duidelijk wel wat meer gewicht hebben lijkt me zo?
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: nieuw soort statief : de optera

          'T is te zien met welk model je vergelijkt. De gorillapod Focus (zwaarste in zijn soort) kan evengoed 11lbs (5kg) dragen. Ik heb die op de Photokina in mijn handen gehad, en je moet al ferme forsbollen hebben om die pootjes te verplaatsen. Lijkt me nu niet echt handig als je moet staan sleuren om je statief open te zetten.
          hoe houd die optera zijn vorm? Wat zit er onder dat mooie jasje?
          Iemand al ervaring mee?
          Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

          Comment

          Working...
          X