Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

it feels like magic - 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • it feels like magic - 2





    info bij de laatse pic: dat is een glazen bokaal op haar hoofd, het beeld is gemengd met de luchter uit de reeks in de topic "feels like magic"..... (beetje sci-fi effect zo)
    zwart witte is gewoon daglicht

    dit is dus geen reeks maar gewoon een paar voorbeelden van foto's die we die dag genomen hebben

    groeten
    erik

    ps. zie ook mijn reply in topic "feels like magic"
    imagination is more important than knowledge - albert einstein

  • #2
    Re: it feels like magic - 2

    voorkeur 1e

    Comment


    • #3
      Re: it feels like magic - 2

      Voorkeur laatste. Prachtig creatief.

      Refl. van persoon had voor mij weg gemogen om het helemaal af te maken, maar dat is een persoonlijke voorkeur.

      wederom
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: it feels like magic - 2

        ga voor de tweede, daar is het gezicht in mooie harmonie met de hoofdbedekking.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: it feels like magic - 2

          Drie erg mooie. Maar er is 'iets' aan die eerste wat me intrigeert.. het is alsof de bovenkant (vanaf de schouders) niet bij de onderkant past (onder de schouders). De bovenkant doet me denken aan de filmsterren uit de Z/W films van de jaren '40/'50. De onderkant is een pak minder en doet me denken uit een slechte foto uit een 3 suisse-catalogus. Ik weet het: het ligt wellicht aan mezelf hoor. Maar om dus niet het verkeerde beeld te geven, nogmaals: drie erg mooie foto's!
          equipment: camera's, lenses & some imagination

          Comment


          • #6
            Re: it feels like magic - 2

            Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
            Maar er is 'iets' aan die eerste wat me intrigeert.. het is alsof de bovenkant (vanaf de schouders) niet bij de onderkant past (onder de schouders). De bovenkant doet me denken aan de filmsterren uit de Z/W films van de jaren '40/'50. De onderkant is een pak minder en doet me denken uit een slechte foto uit een 3 suisse-catalogus. !
            Ik kan je redenering best volgen. Maar misschien komt dit omdat je die foto vergelijkt met een
            glamourfoto uit de jaren '40. Ga je dit naar begin de jaren '60 transponeren en het spiegelen
            aan foto's uit een film van bijvoorbeeld Godard of Truffaut dan klopt de prent veel beter en krijg
            je een gewoon mooi jong meisje met een verlangende, haast smachtende blik.
            Mooie foto's trouwens

            Comment


            • #7
              Re: it feels like magic - 2

              2 is prachtig

              1 en 3 kunnen wat mij betreft zo de prullenbak in
              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

              Comment

              Working...
              X