Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keuze printer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • keuze printer

    Ik ben op zoek naar een nieuwe printer, liefst een all-in-one systeem dat toch gebruikt kan worden om occasioneel eens een foto af te drukken...

    Iemand suggesties? Voorzien budget tot € 200,00

    Is de Canon Pixma MP630 bijvoorbeeld een goede keuze?
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: keuze printer

    Heb er net ook eentje gekocht: Pixma iP 4600. Zeer tevreden over de afdrukkwaliteit van de foto's !
    It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

    Comment


    • #3
      Re: keuze printer

      Goedemiddag,

      wij hebben net een Canon pixma 630 gekocht. heb ik het mis maar ligt dit aan de keuze van het papier dat er hier en daar wat vlekjes verschijnen aan de randen.

      ik volg een cursus fotografie en de leerkracht zegt best canonpapier te gebruiken bij een canon printer (dit is nu juist wat wij niet gedaan hebben). zou dit hieraan liggen?

      Comment


      • #4
        Re: keuze printer

        Ik had eerst een HP Photosmart 7350 fotoprinter (jaren geleden), powerconnector was afgebroken na garantie en nog problemen (nochthans dure printer), maar fotos waren nooit bevredigend (verbleekten na tijd - denk door goedkoper fotopapier ofzo). Wou dan eens van merk veranderen als je toch een dure koopt en problemen mee, dus nam ik de Canon Pixma, deze wel een all-in-one met scanner, daar had ik ook wat problemen mee.

        Nu heb ik al enige tijd m'n all in printer van het alternatieve merk LEXMARK maar supertevreden : de Lexmark X4850 (zag onlangs een Lexmark in de solden staan in Kruidvat voor een €50 ofzo, ik betaalde iets van €79).
        Deze biedt voor zelfde prijs als HP of Canon een kleuren-lcd,all-in geheugenkaartslot, wifi draadloos printen en goed werkende scanner/copier. De cartridges kosten ongeveer evenveel.

        Fotos afprinten doe ik altijd online sedert dat al m'n fotos van m'n HP Photosmart eens volledig verbleekt zijn, veel betere labokwaliteit en papier en die promo's zijn soms niet normaal, je krijgt ze bijna gratis...
        Dus geen gefoefel meer met dure cartridges, inkt manueel bijvullen, of cartridges appart per kleur. De Lexmark is een ideale all-in-one wireless printer voor webpagina's, fotokopies, af en toe eens een foto, ...

        Meer moet dat niet zijn

        Comment

        Working...
        X