Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

9 Augustus Dance Parade *Triker*

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 9 Augustus Dance Parade *Triker*

    Hi folks,

    hier maar even een topicje gestart hierover, dit is vooral voor
    Umco
    Toetje
    Noname
    Coby
    Triker
    Flee
    Lexieke + 1
    Leo Bezemer

    Waar komt iedereen vandaan en hoe bekend is men in Rotterdam. Komen er nog mensen met eventueel de trein, dan kunnen we afspreken op centraal station en van daaruit samen verder reizen. Ik kom sowieso met de trein en zal rond 10 uur op centraal station zijn.

    Er word om 11 begonnen met een warmup en om twaalf uur begint de daadwerkelijke parade. Er wordt begonnen vlakbij de Coolsingel ik stel voor dat wij daar ergens in de buurt met zijn allen bij elkaar komen om wat dingen af te spreken over wie wat doet en waar staat.

    Coby en Noname, ik stel voor dat jullie de gene die perse met de auto willen komen geleiden naar een goed plekje, om te parkeren.

    Hier nog wat extra info

    http://ffwd.een.info/index2.html

    Groeten
    Leo

  • #2
    Leo
    Ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik perse met de auto ga
    want dat is niet juist , omdat een gedeelte afgezet is voor de auto,s
    gaan wij gewoon met de metro en stappen bij leuvehaven uit ,en dat is tevens ook het begin punt van de Dance parade (makkelijker kan het niet)tevens kan je beter vroeger daar naar toegaan +- 10.00 uur en er al zijn want het is zeker de moeite waard om de warming up ook mee te fotograferen
    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      He noname,

      Ik bedoelde niet dat jullie perse met de auto zouden gaan, maar er zullen vast mensen met de auto komen, en ik bedoelde dus eigenlijk, als jullie ze dan een route beschrijving geven naar waar ze ergens kunnen parkeren in de buurt van een metrostation, dan zijn zij ook weer geholpen. Vanaf daar kunnen ze dan de metro pakken naar de Leuvenhaven. zo bedoelde ik het. Ik snap dat jullie niet met de auto gaan, da's in Rotterdam eigenlijk wel gewoon zonde om te doen, logies.

      Comment


      • #4
        Ten eerst kan men al bijna vergeten om met de auto in de buurt te komen. Wat eventueel wel mogelijk is om in 1 van de buitenwijken te parkeren en dan de metro te pakken richting Leuvenhaven. Daar zullen wij aanwezig zijn tussen 10:15/10:45. (zie kaart)
        Dan hoop ik ook de perskaarten te hebben, degeen die gebruik willen maken van deze kaarten zullen via mij hun foto's beschikbaar stellen voor gebruik van publicatie op de website van de organisatie.

        Wat precies de voordelen zijn van een perskaart laat ik jullie ook asap weten.

        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #5
          Voor de visueel ingestelde personen onder ons
          Bovenin zie je de Erasmusbrug, links daarvan de warming-up plaats, de plaats van de metro en de route die een rondje draait om vervolgens de Erasmusbrug over te gaan richting centrum.

          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #6
            Voor meer info over de metrotijden, opstap mogelijkheden en prijzen kan ik je aanraden om http://www.ret.rotterdam.nl/reisinfo4/metro/metrotot_x.html te bezoeken.

            Meer info over het feestje:
            http://ffwd.een.info/index2.html

            De weersvoorspelling voor zaterdag:
            Rond de 30 graden en droog.
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #7
              Perskaart:

              vanaf vanavond geef ik door met hoeveel mensen we perskaarten nodig hebben. Wat krijgen we daarvoor een extra's??? lees verder...
              Zowieso tijdens de rit zelf toegang tot een speciaal verhoogd podium langs de route waar we gratis eten en drinken hebben. Daarnaast ook een beter zich op de verhoogde wagens.
              Entree op het feest terrein is gratis met perskaart en zorgt ervoor dat je toegang krijgt tot de vip gebieden waar ook extra hapjes aanwezig zijn, daarnaast de mogelijkheid om overal te komen en mee de lucht in te gaan voor foto's vanuit de sky

              De passen kan in in de zaterdagochtend halen bij de organisatie en zullen dan door mij uitgedeeld worden aan de BD'rs die zich aangemeld hebben. Enige wederdienst is dat we onze foto's ter beschikking stellen aan de organisatie voor publikatie op hun website. Want diegeen die de website heeft gezien zal al snel opvallen dat de foto's veeeeeeel beter kunnen Dus wij een gezellige dag en hun mooie foto's en de BD weer een stukje bekendheid erbij
              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

              Comment


              • #8
                Inderdaad ik weet zeker dat dat veel beter kan.
                Lijkt me een goede uitdaging voor ons.
                Hoe ben je eigenlijk aan die kaarten gekomen? gewoon opgebeld zo van "Euh Hoi met Triker, Ik kom Zaterdag met een klupje bekenden fotograferen bij jullie, mogen we perskaarten??"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Leo_Bezemer
                  Hoe ben je eigenlijk aan die kaarten gekomen? gewoon opgebeld zo van "Euh Hoi met Triker, Ik kom Zaterdag met een klupje bekenden fotograferen bij jullie, mogen we perskaarten??"
                  That's Triker.................

                  ps: het wordt wel erg aanlokkelijk....

                  mvg,
                  Z900
                  Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Leo_Bezemer
                    Hoe ben je eigenlijk aan die kaarten gekomen? gewoon opgebeld zo van "Euh Hoi met Triker, Ik kom Zaterdag met een klupje bekenden fotograferen bij jullie, mogen we perskaarten??"
                    Hahahaha, ach, ben een zoon van een marktman, dus kan soms wel wat regelen he'... maar vooral met m'n babbel regel ik wel eens perskaarten, soms van tevoren, soms op het momeny zelf. Wil niet altijd lukken, maar vaak ook wel!
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #11
                      Da's wel koel hoor.

                      Nou ik ben erg benieuwd naar Zaterdag, ik kijk er al naar uit.
                      Ben nog nooit in de gelukkige omstandigheid geweest om een perskaart te hebben voor dit soort dingen, dus ben nu dubbel benieuwd.

                      We shall see. Oh the fun we will have and the pretty lasses we will see...

                      Comment


                      • #12
                        De dag kort samengevat:

                        11:00 - 12:00 Warming-up Schiedamse Dijk
                        12:00 - 17:00 FFWD Heineken Dance Parade, binnenstad Rotterdam
                        16:00 - 23:00 FFWD Heineken Dance Party, Katendrecht

                        Met het roze persbandje heeft u toegang tot het Hospitality Deck wat
                        langs de route op de Posthumalaan staat opgesteld (en waar wij voor
                        eten en drinken hebben gezorgd) en tot het VIP Deck en het backstage
                        gedeelte van het feest op het eindterrein. Met dit bandje heeft u
                        vanwege ruimtegebrek geen toegang tot het Produktiedorp en de VIP Boot.
                        Maar om dit goed te maken staat er naast het VIP Deck een hoogwerker
                        opgesteld die u een spectaculair uitzicht biedt over 50.000 partypeople.
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Triker
                          Maar om dit goed te maken staat er naast het VIP Deck een hoogwerker
                          opgesteld die u een spectaculair uitzicht biedt over 50.000 partypeople.
                          Wow, dat gaat koele plaatjes opleveren.
                          WHoohoo Triker you Rule man.

                          Comment


                          • #14
                            Brutalen hebben de halve wereld luid het gezegde . Knap gedaan Triker! Veel plezier mensen en dat opwarmgebied lijkt me een mooie plaats voor aparte shots, zijn de mensen nog lekker zenuwachtig .
                            Groeten,
                            Ronald
                            http://fotografie.jouwweb.nl/

                            Comment


                            • #15
                              Hallo Triker,
                              Ik ben een paar weken niet meer op het forum geweest vanwege afwezigheid. Tot heden was ik nog niet in de gelegenheid om een BD dag mee te maken. Maar daar wil ik verandering in brengen. Ik zie dat jullie met een groepje naar de Dance Parade gaan. Ik ga nu voor de derde maal, samen met een vriend. Die is nog geen lid van BD. Bestaat er nog een mogelijkheid om nog aan perskaarten te geraken ? Vanzelfsprekend stellen wij ook onze foto's ter beschikking dan.
                              Wij denken in de vroege namiddag (tussen 12 en 13 uur) aan te komen in Rotterdam Centraal. Meestal neem ik daar de tram naar de Leuvehaven. Of moeten we ons ergens anders melden ?
                              Epix
                              Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
                              Lidnummer: BD0209BE

                              Comment

                              Working...
                              X