Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wenskaarten laten afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wenskaarten laten afdrukken

    Ik ben op zoek naar een website waar ik m'n gepersonaliseerde foto kan laten afdrukken als een wenskaart voor de eindejaarswensen.

    Het probleem wat ik echter ondervind is dat de sites die ik tot nu toe gevonden heb allemaal met sjablonen werken. Ik heb m'n kaart zelf ontworpen en wil hem laten afdrukken als een wenskaart zonder een van hun sjablonen.

    Ik dacht dan van ze te laten afdrukken als gewone foto prints, maar die wenskaart prints zijn waarschijnlijk op dikker papier afgedrukt, dus vandaar mijn vraag of jullie een website kennen waar ik een wenskaart kan laten afdrukken met mijn design, zonder franjes.

    Thanks!

  • #2
    Re: Wenskaarten laten afdrukken

    Bij vistaprint.be kan dat

    Klik hier maar eens
    Last edited by subby; 19 december 2008, 00:29.

    Comment


    • #3
      Re: Wenskaarten laten afdrukken

      Tegenwoordig kun je dit zo'n beetje bij elke fotoservice. Nieuw is tegenwoordig de fotoservices die ook de bezorging voor zich nemen. Je betaalt dan iets meer, maar de kaarten worden direct bezorgd bij de bestemmeling.
      O.a. Snapfish doet dit. Een beetje meer uitleg en tarieven op www.wenskaarten-blog.be.
      Online afdrukcentrales voor digitale foto's: de prijzen vergeleken - http://www.digitale-foto.be - Fotoboeken

      Comment


      • #4
        Re: Wenskaarten laten afdrukken

        Bestaat er ook zo'n service die dat kan met geluidschips, waarvan je zelf het geluid/liedje kan kiezen?
        Je-weet-wel, van die novelty verjaardagskaarten e.d. waar dan veel te luid één of ander (on)gepast lied uit galmt.

        Comment

        Working...
        X