Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotostudio te huur voor amateur en prof fotografen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotostudio te huur voor amateur en prof fotografen

    Aan alle geïntereseerden,

    ik bezit een semi-pro fotostudio, in het hartje van Antwerpen stad. Daar de studio niet altijd in gebruik is door mijzelf, deel ik deze graag met de geïnteresseerden, tegen een kleine vergoeding (om uit de kosten te geraken).

    Een ruime studio, geschikt voor een gevarieerd werkportfolio. Eventueel ook geschikt voor workshops door fotografen, en/of beperkte groepen.

    Beschrijving:

    * 14m x 14m, 2m40 hoog
    * Klassieke gele stenen keldervloer
    * Volledig witte muren, zwarte centrale palen

    Installatie:

    * Achtergrond doek systeem (zwart gevlekt, blauw wolk, lichtbriun/beige gevlekt) 3m breed
    * Achtergrond papier systeem (zwart/wit) 3m breed
    * Flits set : 3 elektronische flitsers (600W):
    o radiografische sturing (draadloos) (werkt op het standaardflitskontakt van het fototoestel, of via een "flits-schoentje")
    o of via klassieke flitskabel (werkt op het standaardflitskontakt van het fototoestel, of via een "flits-schoentje")
    o 1x softbox, 1x snoet, 1x reflector
    o rooster, grid
    * Discrete (ver)kleed hoek
    * Werktafel
    * Internet besschikbaar indien gewenst

    Attributen :

    * Diverse stage attributen (zeteltjes, boomstammen, stoelen, verhoog, plateau’s, hekwerk)
    * Diverse kleine attributen (doeken, scheepstouw, kettingen, ...)
    * Diverse reflectie en absorbtie schermen
    * Professioneel reflectiescherm Lastolite, rond, sun/moon
    * 2x 500W Halogeenspots
    * 2 statieven, waarvan 1 voor het zwaardere werk (merk Manfrotto, met quick release plates)
    * 2 schragen (in de hoogte verstelbaar) + blad
    * Ventilator/fan
    * enz...

    Andere gegevens:

    * Prijs : 50€/4u (voormiddag, namiddag of avond, ook mogelijk op zaterdag en zondag)
    * Studenten fotografie : speciale prijs voor studenten fotografie, gelieve ons te kontacteren
    * Voor workshops of groepjes : ook mogelijk, laat mij eventjes weten wat de wensen zijn, of doelstelling, dan kunnen we zeker iets regelen.
    * Ligging : vlak bij de Groenplaats & Meir, en op 10 minuten wandelen van het Centraal Station

    Voor meer informatie en enkele foto's : www.fotostudiotehuur.com of kontacteer mij via hier

    Voor BD leden? Een uurtje extra zonder kosten (gewoon eventjes vermelden in je mail of telefoontje)

    Olivier


    (* gepost met toestemming van de moderators)
    Last edited by lightningbit; 16 december 2008, 12:48. Reden: typfoutje
    Nikon D300, 14-24mm f2.8, 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8, SB800, Multiblitz Profilux, eigen fotostudio
Working...
X