Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dye-sub printer voor 10x15 cm - zeer intensief gebruik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dye-sub printer voor 10x15 cm - zeer intensief gebruik

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een dye-sublimation printer voor intensief gebruik. Hij moet echter een redelijk zware load kunnen doorstaan: 200 foto's na elkaar drukken. Ik kan weliswaar tussenin de cartridges vervangen en zo, maar ik denk dat die consumentenprinters eerder gemaakt zijn voor 10 foto's na elkaar. De reden dat ik het niet via een labo doe is dat de foto's binnen een paar uur beschikbaar moeten zijn.
    Heeft iemand ervaring met intensief gebruik van dye-sub priners?

    Groetjes,

    Jan

  • #2
    Re: dye-sub printer voor 10x15 cm - zeer intensief gebruik

    Hallo,
    Ik wacht even af naar de comment van de kenners, maar heb hier een Hiti 640PS nog staan,
    die je mag hebben voor 50 euro. Er zijn nog ong 40 blaadjes bij 10X15 , het is de versie met,
    precies een extra telefoon bij , dat de bediening en keuze toelaat zonder PC
    Ik hoor wel iets
    Leo
    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

    Comment


    • #3
      Re: dye-sub printer voor 10x15 cm - zeer intensief gebruik

      we use HiTi printers and have printed up to 400 prints in one session, just stopping to change ribbon and load paper,
      No problems at all, great little machines,

      Comment


      • #4
        Re: dye-sub printer voor 10x15 cm - zeer intensief gebruik

        Trebs, where do you get the ribbons and papers? I've been reading a lot in the past few hours and these printers do appear to be exactly what I need.

        Lanthon, je aanbod lijkt interessant, ik laat nog iets weten.

        Alvast bedankt voor jullie reacties!

        Comment


        • #5
          Re: dye-sub printer voor 10x15 cm - zeer intensief gebruik

          Oorspronkelijk geplaatst door jantjen Bekijk bericht
          Trebs, where do you get the ribbons and papers? I've been reading a lot in the past few hours and these printers do appear to be exactly what I need.

          We get them from Hotz

          Comment

          Working...
          X