Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Recente ervaringen CVO Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Recente ervaringen CVO Leuven

    Hallo,
    Mijn interesse is gewekt en zeker als ik wat tijd spendeer op dit forum. Erg interessant doch veel is nog een-ver-van-mijn-bed materie.
    Ik wilde even vragen of er iemand recentelijk een cursus digitale fotografie heeft gevolgd in het CVO Leuven. Ik vind hier geen recente meningen terug. Ik heb me laten vertellen dat de kwaliteit van de cursus (begrijpelijk) sterk afhankelijk is van de lesgever/lesgeefster.
    Ik heb ook al eens rondgeneusd bij de tweedehandse toestellen maar heb geen flauw idee wat een prijs/kwaliteit goed toestel is om te beginnen en ook om geruime tijd mee verder te kunnen.
    Is 400-700 euro een realistisch beginnersbudget?
    Bedankt alvast.

  • #2
    Re: Recente ervaringen CVO Leuven

    IK start alvast in februari met de lessen digitale fotografie 1 aan het CVOLeuven.
    En volgens de bezetting van de lesuren is er toch enorm veel interesse voor dit les pakket.
    Ze hebben nu ook twee semesters gepland dus daaruit concludeer ik dat dit een succes is.

    Ja en een aangename lessfeer ligt inderdaad aan de lesgever en tevens ook aan de cursisten.

    groetjes
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

    Comment


    • #3
      Re: Recente ervaringen CVO Leuven

      Ik heb ook al eens rondgeneusd bij de tweedehandse toestellen maar heb geen flauw idee wat een prijs/kwaliteit goed toestel is om te beginnen en ook om geruime tijd mee verder te kunnen.
      voor canon body's is de 30D of 40d momenteel een goede koop. Ze gaan respect. voor 400 of 500 EUR

      lenzen is wat anders. Maar als he maar is om te oefenen zou ik best de kitlens 18/55 van rond de 50 EUR durven nemen. Zeker geen goeie lens, maar voor zijn lens niet te kloppen.
      --
      Play Drakensang - a free online mmorpg

      Comment


      • #4
        Re: Recente ervaringen CVO Leuven

        Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
        IK start alvast in februari met de lessen digitale fotografie 1 aan het CVOLeuven.
        En volgens de bezetting van de lesuren is er toch enorm veel interesse voor dit les pakket.
        Ze hebben nu ook twee semesters gepland dus daaruit concludeer ik dat dit een succes is.

        Ja en een aangename lessfeer ligt inderdaad aan de lesgever en tevens ook aan de cursisten.

        groetjes
        Allez voorruit ... Ik heb me gisteren ingeschreven voor de cursus op maandag en 't was de laatste plaats. Rest enkel nog plaatsen voor donderdag en vrijdag. Vlug erbij zijn is de boodschap want de plaatsen vliegen blijkbaar weg. De cursus is zelfs nog niet aangekondigd op hun website Voor de eerste reeks in september was ook alles geboekt op zéér korte tijd.

        @dvm400 : Als gij op maandag bent ingeschreven dan zijn we al met twee uit Vilvoorde

        Tjerri

        Comment


        • #5
          Re: Recente ervaringen CVO Leuven

          Duh?
          Ik heb net gebeld naar CVO en daar zeiden ze dat de inschrijvingen pas 12 januari starten Heb jij dan nu al kunnen inschrijven om in februari te starten? Dan moet ik ook dringend eens gaan horen.
          Ik ben vanmorgen ook eens gaan kijken voor een 'starters'-set.
          Nikon D60 + AF-S DX VR 18-55mm (plus cardreader, 2 kaartjes 4 en 8 gb) voor 529,00 eurootjes
          Canon EOS 450 + 18-55mmIS (plus fotoprinter Selphy CP 760) voor 699,00 euro
          Sony A350K + 18-70mm voor 629,00
          of de A200 met 18-200mm voor 719,00 euro

          Wat is hier een goede keuze? Of is het interessanter om te starten met een tweedehandse toestel?
          Bedankt

          Comment


          • #6
            Re: Recente ervaringen CVO Leuven

            Oorspronkelijk geplaatst door bali Bekijk bericht
            Duh?
            Ik heb net gebeld naar CVO en daar zeiden ze dat de inschrijvingen pas 12 januari starten Heb jij dan nu al kunnen inschrijven om in februari te starten? Dan moet ik ook dringend eens gaan horen.
            Tja, dat snap ik ook niet. Wat me wel is verteld toen ik in augustus te laat kwam is dat ik er vroeg moest bij zijn. Nogal vaag he Ik heb dan in november gebeld en toen zeiden ze me dat mensen die al les volgden voorrang kregen, evenals sociaal zwakkere groepen, en dat voor hen de inschrijvingen al liepen. Voor de "anderen" werden de lijnen geopend op 15 december, en dat was gisteren. Heb 's ochtends gebeld en toen was er voor maandag nog 1 plaats vrij die niet te reserveren was. Ben na mijn werk direkt naar ginder gebold en heb me direkt ingeschreven op het secretariaat. Ben je zeker dat ze je goed hebben begrepen ? Ik vind het ècht vreemd. Bel nog eens. "Nee" heb je, "ja" kan je nog altijd krijgen. Eventueel vanavond langs gaan. Ze zijn open tot 20.30 uur. Just do it

            Tjerri

            Comment


            • #7
              Re: Recente ervaringen CVO Leuven

              Net teruggebeld en inderdaad, je kan je nu al inschrijven. Ik ben daarstraks dus verkeerd ingelicht. Maandag is al volzet enkel nog op donderdag en vrijdag plaats. En dit keer geen lessen tijdens de daguren Dus ik weet wat morgen gedaan. Bedankt.

              Comment


              • #8
                Re: Recente ervaringen CVO Leuven

                Hallo,
                Deze voormiddag dan toch mij maar snel gaan inschrijven. Gelukkig was er nog plaats op vrijdag. Ik kijk er naar uit, nu eerst nog een geschikte camera vinden
                @ Tjerri, bedankt voor je reactie, anders was ik misschien mijn inschrijving mislopen. Alvast goede punten voor Kerst.

                Comment

                Working...
                X