Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dEUS - Vorst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dEUS - Vorst

    Hierbij mijn fotoreeksje van het dEUS concert van 11 december.
    De lichtomstandigheden tijdens de eerste drie nummers dat we mochten fotograferen waren niet ideaal wegens het veelvuldig gebruik van stroboscopisch licht...........tijdens de betere momenten heb ik dan maar goed door geschoten ........









    Meer foto's op de website van Indiestyle
    Last edited by jaak56; 12 december 2008, 22:46.
    facebook

  • #2
    Re: dEUS - Vorst

    Ik ga voor 2 & 3. Zowel Barman als Mauro vastgelegd zoals ze zijn op een podium.
    www.janvandenbulck.com

    Comment


    • #3
      Re: dEUS - Vorst

      Ik volg Jakke...

      2e is een heerlijke plaat met lekker veel contrast. Dat mis ik een beetje bij Mauro, maar die compo is knap.

      Al bij al moet ik wel zeggen dat de foto's van Deus een beetje tegenvallen in het algemeen. Ik had het me allemaal wat dynamischer verwacht, maar ik bij iedereen hetzelfde, dus zal dit een goede weergave zijn van hoe het concert was.
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: dEUS - Vorst

        2 heeft idd dat extra contrast. Wel duidelijk op alle foto's die zich hier op het internet verspreiden dat de lichtomstandigheden niet top waren. desalniettemin schone foto's.
        http://fotomoes.wordpress.com

        Comment

        Working...
        X