Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En we gaan er nog eens 'over'......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • En we gaan er nog eens 'over'......

    MAG IK er nog eens even ferm 'over' gaan met deze bepoederde Madame de Pompadour...?
    Die hele tijdsperiode doet mij enorm 'talkpoederig' over en daarom koos ik voor een foto onder een soort witte laag.

    Verder: Laat jullie maar gerust eens goed gaan: te flets, storende achtergrond, imperfecte schaduwen, absurde tekst, te blub en te blah
    Ik verwacht mij aan het ergste gezien het 'erover' gehalte.

    Zelf vind ik 'm niet perfect (ik sukkel nogal met schaduwwerk als ik manipuleer, dat is voor mij het allermoeilijkste, en ook hier uit zich dat naar mijn gevoel) maar toch ben ik er ruim tevreden over omdat hij erg dicht komt bij het beeld dat in mijn hoofd zat toen ik de jurk op een pop in een etalage zag hangen...

    Met dank aan Evara Collin voor de bepoederde visagie en het modellenwerk, en in de eerste plaats uiteraard aan Marissa Allen voor het ter beschikking stellen van de jurk waar ik zo verliefd op was geworden

    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

  • #2
    Re: En we gaan er nog eens 'over'......

    awel se nu mag jij der van denken wat je wil maar ik vind deze buitengewoon
    fan-tas-tisch , hier wil ik heel zeker meer van zien!!!
    of het er nu "over" is of niet, het eindresultaat is magnifiek en dat telt!!!

    i love it
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #3
      Re: En we gaan er nog eens 'over'......

      Weg met die tekst, beetje vignettering in de plaats en ze mag van mij de HoF in

      Comment


      • #4
        Re: En we gaan er nog eens 'over'......

        ik wou dat ik dit kon...
        Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

        Comment


        • #5
          Re: En we gaan er nog eens 'over'......

          zeer mooi, maar doe in godsnaam die tekst weg.
          Ik zou zeker niet vignetteren, maar in de plaats daarvan de hoeken en/of randen wat vervagen. En ik denk ook dat hij mooier zou zijn met een iets zwartere donkere partijen.

          Comment


          • #6
            Re: En we gaan er nog eens 'over'......

            maar doe in godsnaam die tekst weg
            Die is wel ERG toepasselijk gezien de inhoud van de tekst
            "Te rogamus Domine: mag die tekst er aub af? Aha FUN!
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

            Comment


            • #7
              Re: En we gaan er nog eens 'over'......

              Ik vind hem prima MET tekst!! Doet me denken aan die oude affiches uit begin vorige eeuw voor een of andere film of zo.. Topplaat! En gooi hem maar direct in de HoF!

              Comment


              • #8
                Re: En we gaan er nog eens 'over'......

                Het is idd de afwerking die hier en daar te wensen over laat, en idd wat flets, maar ach .. voorlopig hebbie een pracht van een pop op de plaat gezet Ik doe het je iig niet na.

                Zo'n plaat zou je ook nog eens moeten maken in een mooi kasteel of zo, met zo'n mega-haard erbij
                Voor de styling sowieso een dikke 10.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: En we gaan er nog eens 'over'......

                  heel leuk gedaan en de tekst mag blijven.
                  on topic: de meeste talkpoeder werd in die tijd gebruikt door mannen!!
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: En we gaan er nog eens 'over'......

                    Vind hem echt prachtig

                    Ik hou wel van het zachte van deze foto, de toning en het algehele concept.
                    Echt super

                    Peter
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: En we gaan er nog eens 'over'......

                      echt prachtige bewerking, kan zo een filmposter zijn!!!
                      mag van mij ook gerust naar den HOF verhuizen!!! prachtig



                      al doende leert men en jah wie nie waagd blijft ...
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: En we gaan er nog eens 'over'......

                        De bovenste tekst mocht van mij hetzelfde zijn als de onderste.

                        Voor de rest. teach me!!
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: En we gaan er nog eens 'over'......

                          Ik ben er niet wild van, en dit is waarom:

                          ik zie er het fotografische niet echt van in. Je bewerking gaat zodanig ver dat het eerder grafisch dan fotografisch wordt. Daarnaast denk ik dat het beeld nogal 'saai' (qua licht) was en dat de bewerking dit camoufleert.

                          Hoe noemen ze dat? Imho?

                          Gr,

                          L.
                          Lieven Degrauwe
                          http://www.beeldbedrijf.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: En we gaan er nog eens 'over'......

                            Oorspronkelijk geplaatst door louvain Bekijk bericht
                            Ik ben er niet wild van, en dit is waarom:

                            ik zie er het fotografische niet echt van in. Je bewerking gaat zodanig ver dat het eerder grafisch dan fotografisch wordt. Daarnaast denk ik dat het beeld nogal 'saai' (qua licht) was en dat de bewerking dit camoufleert.

                            Hoe noemen ze dat? Imho?

                            Gr,

                            L.
                            (foto)grafische prent
                            Ik volg je uiteraard want ik doe heel hard mijn best om het fotografische te overstijgen. In vorige topics heb ik al tot vervelenstoe uitgelegd denk ik dat mijn ware passie 'het stripverhaal' heet, en dat ik eigenlijk een striptekenaar ben diep in mezelf, helaas eentje die niet kan tekenen. 't Is dus behelpen: fotomanipulatie, cinema4D... Maar wat ik werkelijk wil maken zal ik helaas nooit kunnen, en al helemaal niet op basis van zuivere fotografie, tenzij ik een fotoromannetje ga schieten
                            Verder is er geen apârte rubriek voor fotomanipulatie, en zodoende post ik hier.

                            Wat de belichting betreft: De reeks is eenvoudig en egaal uitgelicht met twee (of waren het er drie, 'k weet het zelfs al niet meer) softboxen schuin voor, en meer moest dat ook niet zijn, aangezien elke schaduwpartij op het model storend zou zijn geweest voor de prent die ik voor ogen had (min of meer zoals je ze hier ziet). Poeder maakt immers alles wit als je het mij vraagt, dus geen schaduwen deze keer.
                            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                            www.sylviehuybrecht.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: En we gaan er nog eens 'over'......

                              Ik vind het maar niks.

                              Je zegt wel niet voor welke sfeer je precies wilt gaan, dus we kunnen alleen naar de foto op zich kijken.
                              De uitwerking komt heel flets over en komt heel rap-rap gedaan over.
                              De muren gaan eerder naar een ruwe schildertechniek, terwijl dat het model dan volledig fotografisch is. Het plaatje klopt niet.

                              Ook de typografie komt nogal rap-rap over.
                              In het algemeen vind ik uw keuze van typografie echt niet goed.
                              Ik denk dat je het belang van typografie onderschat en te snel een font uitkiest.

                              De styling van het model is wel heel goed gedaan.

                              Dus bewerking voor mij : blah.

                              Zoals je gevraagd hebt, heb ik me niet ingehouden.
                              Uw vorige foto wat er echt op; deze is er voor mij serieus naast.

                              Comment

                              Working...
                              X