Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat heb ik nodig?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat heb ik nodig?

    Hallo,

    Ik wil naar een groot paarden evenement en ik zou graag naast de grote ring willen staan om dus mooie foto's ook van dichtbij te maken, mijn opjectief is namelijk een 70-200 en de ring is ongeveer 35 meter! Moet ik hiervoor een professional voor zijn en een soort van pas hebben of moet ik vip kaarten kopen? wie weet hierop het antwoord?

    Amanda.

  • #2
    Re: Wat heb ik nodig?

    Het topic werd verplaatst van 'showcase Fotojournalistiek & Evenementen' naar 'Algemeen'.
    In de fotohoek (showcase en fotobeoordeling) is het de bedoeling om foto's ter beoordeling aan te bieden
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Wat heb ik nodig?

      Ik denk best eens kontakt opnemen met de organisatie en daar de vraag stellen

      Comment


      • #4
        Re: Wat heb ik nodig?

        Best voor het evenement naar daar gaan en met de paarden die dan toevallig op de piste zijn proefopnames maken - een professionalgeraakt ook niet altijd gratis binnen - zij het dat de prof. het kan verhalen op de opdrachtgever.

        -M-
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment


        • #5
          Re: Wat heb ik nodig?

          Over welk evenement gaat het? Iets als Cavalia? Dan zal je een persaccreditatie moeten aanvragen, wat niet simpel is als je geen grotere organisatie achter jou staat en dan nog...

          Voor een jumping kan je altijd even contact opnemen met de organisatie en toestemming vragen. Vertel er even bij dat je de foto's nadien ook aan hen zult bezorgen, dat kan de deuren sneller doen opengaan.
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Wat heb ik nodig?

            Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
            Over welk evenement gaat het? Iets als Cavalia? Dan zal je een persaccreditatie moeten aanvragen, wat niet simpel is als je geen grotere organisatie achter jou staat en dan nog...

            Voor een jumping kan je altijd even contact opnemen met de organisatie en toestemming vragen. Vertel er even bij dat je de foto's nadien ook aan hen zult bezorgen, dat kan de deuren sneller doen opengaan.
            Ja, dat ga ik zeker doen! Bedankt allemaal. Die foto's aan hun bezorgen is een super idee! Ik zou graag naar Jumping Amsterdam willen...
            Thanks, thanks thanks!

            Amanda

            Comment

            Working...
            X