Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dEUS @ Vorst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dEUS @ Vorst

    Gisterenavond dEUS in Vorst gedaan,
    3 nummers, no flash en 2 v/d 3 nummers strobo-lights,
    hier mijn resultaten; of






    Last edited by Lieven0303; 12 december 2008, 09:02.
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

  • #2
    Re: dEUS @ Vorst

    2 and 1 for me, in that order.

    A little too much dead space above their heads for my liking, but yes. the stobes were a B$*ch!

    I was there, (undercover ) and was looking how I would have used the strobes to effect. You see that a little in the 1st pic, the beam is there. There were a lot of low light cannon effects, a challenge, but I saw lots of shots that could have been explored. Shooting from the pit does give a different angle, sometimes good, sometimes better.
    Personally, I didn't think the opening 3 numbers were good for photos, but hey.. you can only shoot what you are given in those situations.
    Last edited by RobMitchell; 11 december 2008, 09:00.

    Comment


    • #3
      Re: dEUS @ Vorst

      Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
      Personally, I didn't think the opening 3 numbers were good for photos, but hey.. you can only shoot what you are given in those situations.
      hi trebs, yep, that's a fact &... a challenge, my opinion!
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

      Comment


      • #4
        Re: dEUS @ Vorst

        Ik zweer het je, sommige artiesten doen er om met die belichting de eerste 3 nummers!

        Nice shots, maar we vreselijke compressie artefacten in jouw foto's hier. Misschien moet je dat even opnieuw doen, want de originelen zijn vast beter, gezien je materiaal.
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment


        • #5
          Re: dEUS @ Vorst

          Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
          Ik zweer het je, sommige artiesten doen er om met die belichting de eerste 3 nummers!

          Nice shots, maar we vreselijke compressie artefacten in jouw foto's hier. Misschien moet je dat even opnieuw doen, want de originelen zijn vast beter, gezien je materiaal.
          The lighting wasn't great for the whole show, very plain and not what I'd expect for such a venue or band. (oddly the stubru review just said the same)

          Comment


          • #6
            Re: dEUS @ Vorst

            Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
            Nice shots, maar we vreselijke compressie artefacten in jouw foto's hier. Misschien moet je dat even opnieuw doen, want de originelen zijn vast beter, gezien je materiaal.
            ?? ik zie niks van compressie artefacten hoor... is ook op een mac hé .. strange
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment


            • #7
              Re: dEUS @ Vorst

              Zal mijn oordeel later vormen als ik deze avond zelf ben geweest............
              Jammer ze het ons moeilijk gaan maken..............
              Je foto's hebben wel een zeer lage resolutie ........
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: dEUS @ Vorst

                voila sè resolutie ferm opgedreven, door een tip op ;

                Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
                Photography helps people to see
                -Berenice Abbott-
                BD1050BE

                Comment


                • #9
                  Re: dEUS @ Vorst

                  Hey Lieven, voor mij ook die 2 van Barman.

                  Nog mooi veel licht bij die eerste, is die genomen tijdens het eerste nummer?
                  Ik stond toen nog aan de kant van Mauro, heb daarna zelden nog gekleurd licht op Barman gezien.

                  Mooi werk!!
                  www.janvandenbulck.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: dEUS @ Vorst

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                    voila sè resolutie ferm opgedreven, door een tip op ;
                    Vele beter!
                    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                    Comment


                    • #11
                      Re: dEUS @ Vorst

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jakke Luchtgitaar Bekijk bericht
                      Nog mooi veel licht bij die eerste, is die genomen tijdens het eerste nummer?
                      thx,
                      neen de eerste is genomen helemaal op 't laatste van het derde nr.

                      heb jij wat bruikbaars?

                      PS: was leuk eens een mede-BD'er tegen 't lijf te lopen

                      greets
                      lieven
                      Photography helps people to see
                      -Berenice Abbott-
                      BD1050BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: dEUS @ Vorst

                        Niet zo mijn ding, zoals eerder aangehaald, vind ik de hoofdruimte wat te..

                        Comment


                        • #13
                          Re: dEUS @ Vorst

                          nr drie vind ik dan nog het best kwa kader , maar daar is het licht minder

                          nr heeft dan weer fijn licht , maar spijt van dat stuk guitaar , en wat minder ruimte boven ..

                          nr 2 vind ik de minste , zeker en vast stuk boven af, maar dan mankeer je onderaan weer een stuk , dus die mocht er van mij tussenuit
                          www.kemizz.com
                          Brand new Blog
                          kemizzdotcomonflickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: dEUS @ Vorst

                            Idd aan het harde licht was bijna geen ontkomen aan........je moest dus geluk hebben om tijdens de betere momenten een mooie compo te kunnen maken. Dat laatste is bij nr.2 niet gelukt.....bij 1 en 3 zit de compo goed maar zit het licht niet mee.............mss een zwartwit omzetting overwegen .......
                            facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: dEUS @ Vorst

                              Het was inderdaad geen lachertje! Je moest geluk hebben dat je tijdens de momenten met goed licht, goed gepositioneerd stond. Gezien de omstandigheden vind ik dit toch wel mooie platen!

                              - De uitdrukking op het gezicht vna Barman in foto 2 is top! Zoals eerder aangehaald, jammer van de compositie
                              - 3 is ook een mooi moment, jammer van het licht
                              - Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1! Einde van het 3e nummer zeker? In mijn reeks zit er ook eentje van dat moment!

                              Comment

                              Working...
                              X