Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wetgeving

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wetgeving

    Hoi ,

    er zijn vele topics over de wetgeving en nergens vind ik mijn antwoord.
    Dit omdat het een ander onderdeel is van de wetgeving of de link NIET werkt naar een desbetreffende file.


    Ik heb een foto genomen van een paar gebouwen/gevels. Hier hangen banners ( politieke kwestie ) en deze heb ik aangepast zodat het lijkt alsof ze voorstander zijn van het desbetreffende plan. Deze heb ik vervolgens op het internet gezet.

    Ik krijg een mail om ze te verwijderen , maar het gaat echter om een mopje ( Of dit al dan niet grappig is moet ik niet weten ) . Indien ik ze niet verwijder gaan ze gerechtelijke stappen ondernemen. Tuurlijk zal ik ze uit respect voor de handelaars ze offline halen.

    Maar nu is mijn vraag : Hebben ze recht van spreken ? Vindt iemand daar info over ?


    mvg Jim4000

  • #2
    Re: Wetgeving

    Vraag het eens aan HUMO

    Comment


    • #3
      Re: Wetgeving

      Dit gaat niet over een personen die in een andere situatie worden geplaatst.
      Hier gaat het om een gebouw een een kleine aanpassing van een grote banner.

      Comment


      • #4
        Re: Wetgeving

        je eerste 2 posts hier en enkel een vraagstelling ivm een mopje, op een fotografieforum verwijder je mopje van het internet of raadpleeg een juridische dienst

        Comment


        • #5
          Re: Wetgeving

          Ik heb ze offline gehaald , maar omdat er scheldwoorden zijn gebruikt wil ik replyen met een regel ofzo dat het in principe mag. Maar dat ik ze toch offline haal uit respect ;-)

          Spijtig , maar dan zal het wel mogelijk !
          Bedankt !

          Comment


          • #6
            Re: Wetgeving

            je kan ook antwoorden dat het als mopje was bedoeld en dat schelden niet nodig was

            Comment


            • #7
              Re: Wetgeving

              Als je zaken in hun nadeel verandert...dan denk ik niet dat je dat zo maar mag doen hoor.
              Mvg Tim

              Comment

              Working...
              X