Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marijn



    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

  • #2
    Re: Marijn

    Die eerste vind ik de max
    Mooie zachte foto en een mooie belichting, de sfeer zit goed.
    Knap model en een mooie blik.
    Alleen vraag ik me af of de huid bewerkt is ? Want die lijkt me nogal gaaf .
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

    Comment


    • #3
      Re: Marijn

      Huid is minimaal bewerkt, niet veel. Marijn heeft niet veel nodig.
      | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
      | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

      Comment


      • #4
        Re: Marijn

        De eerste is een hele mooie
        Huid is imo niet teveel bewerkt, textuur is duidelijk zichtbaar.

        Bij de tweede foto stoort het me een beetje dat haar haar bovenaan en rechts doorzichtig is

        Comment


        • #5
          Re: Marijn

          Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
          Huid is minimaal bewerkt, niet veel. Marijn heeft niet veel nodig.
          Waar heb ik dit recent nog gehoord?

          De nabewerking verpest de foto's, vind ik dan toch.

          Comment


          • #6
            Re: Marijn

            De eerste vind ik sowieso té rood van huidskleur. De tweede is op dat gebied veel beter, maar daar mis ik dan de hals. Het lijkt wel een zwevend hoofd
            De huid kan ik zo smaken!

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #7
              Re: Marijn

              Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
              Waar heb ik dit recent nog gehoord?

              De nabewerking verpest de foto's, vind ik dan toch.
              Alsjeblief...het orgineel en oordeel zelf. Marijn zit superstrak in haar vel en is geen gaten kaas

              | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
              | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

              Comment


              • #8
                Re: Marijn

                En nog een onbewerkte echter alleen een crop van gemaakt.

                | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                Comment


                • #9
                  Re: Marijn

                  De nabewerking heeft wel iets, nr1 nr2 heeft al iets van een tekening.
                  Ben wel eens benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
                  Sommige vinden het mooi, anderen weer niet. (of overdone)
                  Voor mij mag het wel eens een keer…
                  Alleen lijkt het (me) soms moeilijk fototechnisch op te boksen tegen al die Photoshop wizzards.
                  Maar dat is geen verwijt of afgunst hoor.

                  Gr,
                  Ivan
                  Ivan
                  http://www.henderix.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Marijn

                    Ik heb ze beiden naast elkaar gezet, uw bewerkte en uw originele (die ik enkel wat op toon heb gezet).

                    Vind je nu echt niet dat de bewerkte plastic en onecht is?
                    Zelfs al heeft het model een perfecte huid, dan nog maakt het een groot verschil of je de huid blurt of niet.

                    Nu, mij maakt het niet uit, maar zelfs de blurtechniek die je gebruikt (ik veronderstel degrunge of aanverwante) vraagt om nauwkeurige dosering on geloofwaardig over te komen.



                    Comment


                    • #11
                      Re: Marijn

                      Het is denk ik ook een kwestie van persoonlijke smaak. Zelf ga ik toch voor de linker.

                      Wat ik nu het vreemde vind, bij sommige plaatjes schieters word een dichtgesmeerde huid eerder geaccepteerd dan bij een ander. Ik bedoel er zijn geen normen en waardes voor. Ieder kies toch zijn, naar eigen inzicht, in zijn/haar ogen mooiste bewerking.

                      Voorbeeld:

                      | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                      | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                      Comment


                      • #12
                        Re: Marijn

                        Ik denk ook niet dat Maniac dit mooi vindt (ik ook niet trouwens. Wel qua licht en foto!!!!!)

                        Ik moet zeggen dat ik je platen helemaal niet slecht vind hoor qua bewerking. Qua licht zit en comp zit het super goed.

                        Uiteraard moet ook ieder zijn of haar ding doen anders zouden alle platen op elkaar gaan lijken.
                        Nu is het juist leuk dat als je foto's ziet van mensen dat je meteen hun stijl herkend.

                        Mijn persoonlijk mening over de huidbewerking is dat het gewoon te obvious is. Het ruige is er vanaf. En ruig kan dus ook spekglad zijn.
                        Je model heeft een super huid en kun je met healing en hier en daar wat d&b heel glad krijgen zonder dat je ook maar blur of degrungen doet.
                        Maar nogmaals...ieder zijn/haar stijl
                        Ik ben de laatste maanden ook heel erg aan zoeken naar div. methodes en ben ook nog niet helemaal tevreden.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Marijn

                          ik vind de bewerkte versie mooier dan het origineel.
                          Waar ik me dan wel aan kan irriteren is, het gelul dat een foto minimaal bewerkt is, terwijl het tegendeel wel zo duidelijk zichtbaar is.
                          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                          Comment


                          • #14
                            Re: Marijn

                            Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                            ik vind de bewerkte versie mooier dan het origineel.
                            Waar ik me dan wel aan kan irriteren is, het gelul dat een foto minimaal bewerkt is, terwijl het tegendeel wel zo duidelijk zichtbaar is.
                            Als je 'minimaal bewerkt' ziet in het licht van 'tijd', dan is het uiteraard minimaal.

                            Voor derg bewerkingen als hierboven (die ik overigens nooit gebruik) heb ik actions. Dus action (fractie van enkele seconden) + wat terugpoetsen, neemt idd niet meer dan 2 minuten in beslag.
                            En hier in een resolutie van 600x800 kan het nog meevallen zo'n bewerking, maar....ach vergeet het.

                            Ne mens wordt daar moe van.

                            Comment

                            Working...
                            X