Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret Lynn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portret Lynn



    model: Lynn
    make-up: ik
    www.katrijnmichiels.be | blog

  • #2
    Re: Portret Lynn

    katrijn,

    dit beeld heeft iets zeer mystieks. eerst vond ik het niet zo goed, maar hoe langer je kijkt, hoe meer je geboeid raakt door deze persoon..
    ik zou onderaan wel een stukje afsnijden.

    ben eens naar je site gaan kijken, en wow, daar staan prachtige zaken op zeg!

    doe zo voort

    Fujifil

    Comment


    • #3
      Re: Portret Lynn

      Ik denk dat deze beter tot z'n recht zal komen in een sterke zw/w-omzetting
      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

      Comment


      • #4
        Re: Portret Lynn

        Ik vind dit een knap staaltje hoor!
        Als ik mag muggenziften zou ik die paar haarsliertjes over haar rechteroor (links voor ons) toch wegpoetsen. Verder niks op aan te merken, het betere werk!

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Portret Lynn

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Ik vind dit een knap staaltje hoor!
          Als ik mag muggenziften zou ik die paar haarsliertjes over haar rechteroor (links voor ons) toch wegpoetsen. Verder niks op aan te merken, het betere werk!

          Mvg,
          Frederic
          Had ik inderdaad ook nog aan gedacht,
          ik heb er al veel weggephotoshopt, haartjes die nog onderaan vanachter de oren kwamen opzij en een haar in het gezicht. Misschien dat ik daarom het voor-na beeld al goed vond. Maar ik denk dat ik het inderdaad nog eens ga proberen om ook dat weg te werken.
          www.katrijnmichiels.be | blog

          Comment


          • #6
            Re: Portret Lynn

            haartjes storen mij totaal niet.
            Liever had ik dit prachtige naturel model gezien puur natuur en zonder die streep over haar lippen, maar dat is zeker teveel gevraagd?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment

            Working...
            X