Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studio 15 van DELL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • studio 15 van DELL

    hallo, zou deze computer willen bestellen, en eventueel ook gebruiken voor beetje ps, maar vooral voor mijn foto's op te zetten.
    Heeft iemand ervaring met deze computer?

    Mvg

  • #2
    Re: studio 15 van DELL

    Ik heb deze nu een week in bezit, ben er erg tevreden over.
    Was even wennen de overstap van XP naar Vista, maar als je alle "onzin" software er af haalt, is het een vlotte, stille, goed werkende labtop.

    Comment


    • #3
      Re: studio 15 van DELL

      Oké bedankt voor je reactie, en heb je soms enige ervaring met ps of andere fotobewerkingsprogramma's op die laptop?

      Mvg

      Comment


      • #4
        Re: studio 15 van DELL

        Heb hem ook sinds 2 weken maar pas vorige week voro de eerste keer gebruikt.
        CS2 heb ik geinstalleerd maar nog niet gebruikt. Binnenkort kan ik je meer vertellen.
        De bouwkwaliteit lijkt me dik in orde alsook de "gadgets" zoals de aanraaktoetsen voor de audiospeler, de knop om te zien of er Wifi is zonder dat je de PC moet opzetten, het DVD station met sleuf ipv lade, de geintegreerde webcam,....
        De PC werd ook zeer snel geleverd: maandagavond laat besteld en vrijdag stak hij al in de bus.

        @rolschaatser: kun je me vertellen wat je eraf hebt gesmeten? Voor mij is het ook de eerste Vista ervaring.

        Comment


        • #5
          Re: studio 15 van DELL

          Ik heb hem ook maandag besteld, maar heb het wel via overschrijving gdn..
          Hoe heb jij betaald?

          Mvg

          Comment


          • #6
            Re: studio 15 van DELL

            De mijne via Visa, maar ik denk niet dat dit veel verschil maakt.

            Comment


            • #7
              Re: studio 15 van DELL

              Oorspronkelijk geplaatst door Roel W Bekijk bericht
              Heb hem ook sinds 2 weken maar pas vorige week voro de eerste keer gebruikt.
              CS2 heb ik geinstalleerd maar nog niet gebruikt. Binnenkort kan ik je meer vertellen.
              De bouwkwaliteit lijkt me dik in orde alsook de "gadgets" zoals de aanraaktoetsen voor de audiospeler, de knop om te zien of er Wifi is zonder dat je de PC moet opzetten, het DVD station met sleuf ipv lade, de geintegreerde webcam,....
              De PC werd ook zeer snel geleverd: maandagavond laat besteld en vrijdag stak hij al in de bus.

              @rolschaatser: kun je me vertellen wat je eraf hebt gesmeten? Voor mij is het ook de eerste Vista ervaring.
              google desktop/mc afee probeer versie/works/dell dock/ en begonnen met alles uitschakelen in opstart module (msconfig).

              Comment


              • #8
                Re: studio 15 van DELL

                Bedankt voor al jullie reacties
                heb mijn laptop on dertussen al, en heb nog 1 vraagje, is het noodzakelijk om je latop in het begin eens volledige 24u op te laden? Mss dat hij zo later langer mee gaat..

                Mvg

                Comment


                • #9
                  Re: studio 15 van DELL

                  Het kan gene kwaad om je laptop eerst een tijdje te laten laden, maar als je dat niet doet zal dat nu niet zo erg zijn. Belangrijker is dat je je batterij op ene verstandige manier gebruikt. Dus niet continu aan de lader, maar best op je batterij werken tot ze helemaal leeg is en dan pas aan de lader.
                  Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: studio 15 van DELL

                    mijn dochter heeft een Compaq Presario CQ60-100
                    ik heb er de foto's op bekeken en ik schrok ervan wat een slecht beeld,want ik wou mij er ook zo één aanschaffen maar dan de versie CQ70-110 maar ik durf niet want die zal misschien ook wel slecht beeld hebben,ook kan ik er geen paint shop pro op installeren,ben dan ook aan het zien geweest voor die studio 15 van Dell,
                    ik ben benieuwd of jullie mooi beeld hebben van jullie foto's en hoe de fotobewerking is
                    Groetjes Leen
                    Canon EOS 600D -18-55mm - 50mm 1.8

                    Comment

                    Working...
                    X