Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD - frontpage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD - frontpage

    Ligt het aan mijn browser (Firefox) of krijgen jullie ook hoogst zelden een foto te zien op de frontpage van BD? als je op het grote zwarte vlak klikt krijg je de volgende meding: "Ongeldig(e) Fotoalbum opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt."

    houdt er zich iemand hier eigenlijk mee bezig?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: BD - frontpage

    Hier ook firefox en geen foto in de zwarte kader. Je ziet ook dat een eeuwigheid duurt om alle links naar de server op te lossen.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: BD - frontpage

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      Hier ook firefox en geen foto in de zwarte kader. Je ziet ook dat een eeuwigheid duurt om alle links naar de server op te lossen.
      precies... af en toe lukt het wel eens, komt er iets door, maar dan is dat in de trend van 1 op 20...
      dus 20 keer zwarte kader, 1 keer foto...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: BD - frontpage

        Hallo,

        Het probleem van de homepage is ons bekend.
        Er wordt achter de schermen gewerkt aan een aanpassing van verschillende onderdelen van de site/forum en die aanpassingen zijn nu in een testfase.
        Van zodra alles afgerond is wordt de update ook effectief doorgevoerd en moeten de problemen met de homepage van de baan zijn.
        En ja, het duurt even, maar we willen er dan ook zeker van zijn dat alle uitgevoerde updates effectief ook foutvrij zullen werken.
        Dus, nog even geduld?

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: BD - frontpage

          Thuis met Firefox zelfde probleem, maar ook op mijn werk via IE hetzelfde.
          Ligt dus eerder aan de BD site.
          'Keep on Clicking'
          Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

          Comment


          • #6
            Re: BD - frontpage

            Firefow, IE, Safari, ik heb geen probleem, gewoon 15 à 20 sec wachten en alles wordt zichtbaar, je moet dus wel even geduld hebben.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: BD - frontpage

              Hey juppekes

              Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
              Ligt het aan mijn browser (Firefox) of krijgen jullie ook hoogst zelden een foto te zien op de frontpage van BD? als je op het grote zwarte vlak klikt krijg je de volgende meding: "Ongeldig(e) Fotoalbum opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt."

              houdt er zich iemand hier eigenlijk mee bezig?

              Een tijdje geleden heb ik dit gestart

              Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: BD - frontpage

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Firefow, IE, Safari, ik heb geen probleem, gewoon 15 à 20 sec wachten en alles wordt zichtbaar, je moet dus wel even geduld hebben.
                20 seconden wachten tot een foto zichtbaar wordt ? Dit is een eeuwigheid met de huidige bandbreedte. Ondertussen is 99% van je potentiele bezoekers al naar een andere pagina of site verhuist.
                BD0497BE : Nikon body + glas
                www.RudyVerrijt.info

                Comment


                • #9
                  Re: BD - frontpage

                  Gewoon http://forum.belgiumdigital.com/ als 'frontpage' gebruiken en je hebt nergens last van. Ik ben eigenlijk nooit binnengekomen via http://www.belgiumdigital.com.

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD - frontpage

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                    Gewoon http://forum.belgiumdigital.com/ als 'frontpage' gebruiken en je hebt nergens last van. Ik ben eigenlijk nooit binnengekomen via http://www.belgiumdigital.com.
                    Dan ga je in de toekomst misschien nog veel nieuws missen
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD - frontpage

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Dan ga je in de toekomst misschien nog veel nieuws missen
                      Misschien. Aan de andere kant: als er echt iets nieuws staat te gebeuren zal ik dat vast ergens in de discussies op het forum tegenkomen. Dan kan ik altijd eens gaan kijken.

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD - frontpage

                        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Firefow, IE, Safari, ik heb geen probleem, gewoon 15 à 20 sec wachten en alles wordt zichtbaar, je moet dus wel even geduld hebben.
                        tja.. even uitgeprobeerd... en Ja, na 9 seconden kwam er een slakje op 't scherm... mooi...

                        refresh.... en na 40 seconden staren naar 't zwarte venster op geklikt en kreeg volgende melding: "Ongeldig(e) Fotoalbum opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt."

                        alle gekheid op een stokje, dit is al maanden aan de hang en is toch onaanvaardbaar... een gemiddelde site doet er 2 seconden over om z'n hoofdpagina binnen te halen... een professionele site mikt op 400 milliseconden en de beste sites doen het in 60 milliseconden...

                        't is in afwachting van de fix nochtans heel makkelijk tijdelijk te verhelpen... je vervangt het gewoon door een vaste foto, met logo van BD of een neutrale foto, alles is beter dan dit zwarte kader.
                        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD - frontpage

                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                          Dan ga je in de toekomst misschien nog veel nieuws missen

                          Jij bent wel een enorme

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment

                          Working...
                          X