Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

printen versus Blurb

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • printen versus Blurb

    Hi all,

    Ik heb waarschijnlijk een vrij domme vraag:

    Heb vandaag een aantal foto's vernieuwd in m'n mini wall of fame. Wat ik vast stelde was dat de foto's een aantal tinten donkerder waren of op m'n scherm (laptop met een blinkend scherm ) Nu ja, ik print slechts op een Epson Stylus R 320 C wat nu ook niet direct het neusje van de zalm is.

    Maar, welk effect zou het geven als ik die foto's in een fotoalbum zou gieten en afdrukken bij 'Blurb'???

    Is het dan niet verstandelijker om te wachten tot ik de centen heb om een tweede scherm aan te schaffen waar ik de laptop zou kunnen aansluiten. Waarbij ik dan eveneens dat tweede scherm zou calibreren met spyder eye?

  • #2
    Re: printen versus Blurb

    Hoi,
    zelf printen is leuk, maar uiteinelijk kom je durder uit dan laten ergens anders printen.
    ik heb hele goede ervaring met blurb, print kwaliteit is profesioneel en zelf zou ik weer bij
    blurb laten printen.

    mvg
    Vlad

    Comment


    • #3
      Re: printen versus Blurb

      Oorspronkelijk geplaatst door vladnl Bekijk bericht
      Hoi,
      zelf printen is leuk, maar uiteinelijk kom je durder uit dan laten ergens anders printen.
      ik heb hele goede ervaring met blurb, print kwaliteit is profesioneel en zelf zou ik weer bij
      blurb laten printen.

      mvg
      Vlad
      Sorry, maar dat was niet mijn vraag of blurb goed is

      Comment


      • #4
        Re: printen versus Blurb

        Sorry, maar dat was niet mijn vraag of blurb goed is
        Klopt
        ik heb het anders gelezen. Als je gaat door met blurb, kijk maar even je project op andere computer (werk, colega, etc.) , voor je gaat bestellen. Published boek blift op blurb 2 weken of zo, als je bestel niet, word die verwijderd.
        Personelijk zou ik een fotoalbum zelf nooit printen... maar ja, dat is mijn mening.

        mvg
        Vlad

        Comment

        Working...
        X