Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D700 bij redcoon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D700 bij redcoon

    heeft iemand ervaring met redcoon?
    handleiding niet in 't nederlands... Engels lijkt me wel ok, maar duits...


    prijzen zijn wel interessant... de garantie blijkt maar 1 jaar te zijn maar voor 99€ kan je die verlengen naar 3 jaar... dat is zowat de prijs van de anderen, doch een jaar langer garantie...

    enkel online verkoop
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: D700 bij redcoon

    De garantie bedraagt 2 jaar, ik heb dit enkele weken geleden nog nagevraagd.
    Ze zijn heel goedkoop, maar ik heb geen ervaring met hun webshop.
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: D700 bij redcoon

      Ik heb bij een vorige aankoop ook naar Redcoon gekeken omdat de prijs goed was, ik heb mij toen laten afschrikken door negatieve ervaringen met lange wachttijden van andere kopers.
      Zie o.a. http://forum.belgiumdigital.com/f6/r...nu-230716.html
      Geniet van foto's maken

      Comment


      • #4
        Re: D700 bij redcoon

        Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
        ik heb mij toen laten afschrikken door negatieve ervaringen met lange wachttijden van andere kopers.
        ja, heb de link gelezen, er staat maar één negatieve ervaring in... de anderen zijn allemaal enthousiast... lijkt me veel positiever dan pakweg konijn waar toch regelmatig wat om te doen is...

        ik koop er soms wel m'n inkt cartridges (epson R2400) en die worden goed geleverd... maar een camera is natuurlijk iets anders...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: D700 bij redcoon

          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          ja, heb de link gelezen, er staat maar één negatieve ervaring in... de anderen zijn allemaal enthousiast... lijkt me veel positiever dan pakweg konijn waar toch regelmatig wat om te doen is...

          ik koop er soms wel m'n inkt cartridges (epson R2400) en die worden goed geleverd... maar een camera is natuurlijk iets anders...
          Ik meen mij nog een ander draadje te herinneren, maar ik vind het niet zo direct terug.
          Hier zijn de meningen meer verdeeld http://tweakers.net/shopreview/6931/...n-benelux.html

          Maar je zult wel wat geluk moeten hebben..... zoals bij elke shop.
          Ik heb bij kamera-express en konijnenberg nog geen negatieve ervaringen gehad, maar ik verwacht ook niet meer dan dat ze correct de doos naar mij schuiven....

          geheugenkaart.be door sommigen ook verguisd, vind ik zelfs heel goed. Ze leveren meestal al voor dat het geld op hun rekening staat. De dienst na verkoop is ook heel goed....
          Geniet van foto's maken

          Comment


          • #6
            Re: D700 bij redcoon

            Ik heb daar al eens een plasma tv gekocht en die werd heel correct geleverd. Voor mij dus ok
            Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

            Comment


            • #7
              Re: D700 bij redcoon

              Ik heb er nog een pizza-oven gekocht, heeft niet meteen iets met fotografie te maken maar werd heel correct en snel geleverd.

              PaulM

              Comment


              • #8
                Re: D700 bij redcoon

                Chess explorer pro bij gekocht en ook prima afgeleverd enz.
                Hun dienst naverkoop 'online chat' werkt ook prima en snel.
                En ze waren vriendelijk (wat je tegenwoordig al niet meer zo vanzelfsprekend mag vinden blijkbaar)


                Glenn
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

                Comment


                • #9
                  Re: D700 bij redcoon

                  Zeer slechte ervaring gehad bij redcoon, verhaal te lang om op te noemen, maar ze hebben mij wekenlang voor niets aan het lijntje gehouden... nooit meer.

                  Comment


                  • #10
                    Re: D700 bij redcoon

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouvelo Bekijk bericht
                    Zeer slechte ervaring gehad bij redcoon, verhaal te lang om op te noemen, maar ze hebben mij wekenlang voor niets aan het lijntje gehouden... nooit meer.
                    Hier net hetzelfde verhaal!

                    M'n vader had een camera van sony besteld, er werd een dvd-recorder geleverd die 300euro goedkoper was dan de bestelde camera... :S
                    Enkele weken aan een stuk gebeld en gechat met de helpdesk van redcoon en eindelijk ne een lange tijd kwamen ze de dvd-recorder ophalen.

                    Daarna nog een week of 5 gebeld en gechat met de vraag wanneer we eindelik de camera zouden ontvangen... Ze maakten afspraken die ze niet nakwamen...

                    Na een tijdje moest het voor m'n pa allemaal niet meer en vroeg hij z'n geld terug, weer na weken lang onderhandelen met redcoon kregen we eindelijk onze centen terug.
                    Redcoon kwam met een verhaal af dat de pakjesdienst niet wou betalen of iets dergelijks...

                    Dit hele gedoe heeft in totaal ongeveer een maandje of 3 geduurd.

                    Dat was dus de eerste en laatste keer dat wij ooit iets kochten bij redcoon.
                    Groetjes

                    CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1

                    Comment


                    • #11
                      Re: D700 bij redcoon

                      thanks...

                      vervolg van de story....
                      Redcoon kon me niet verzekeren dat er een engelstalige handleiding bij het toestel zou zitten... kon evengoed een duitse handleiding zijn... toch liever niet... D'r was wel 2 jaar waarborg, maar dit staat niet vermeld op de site, wel via mail die informatie gekregen... Via chat altijd snel te woord gestaan... Doch de RMA procedure, lijkt me gewoon te omslachtig en te traag... Heb dus vanwege de handleiding (duits) en de service (camera opsturen) gekozen om iets meer te betalen (2099 ipv. 2009) en dit in een winkel in leuven...
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #12
                        Re: D700 bij redcoon

                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        Ik heb er nog een pizza-oven gekocht, heeft niet meteen iets met fotografie te maken maar werd heel correct en snel geleverd.

                        PaulM
                        ja die Pizza oven is fantastisch!! heb er destijds zo eentje vanuit Italië laten overkomen....

                        pizza's op steen... heerlijk....

                        oei ik dwaal af...
                        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                        Comment

                        Working...
                        X