Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D700 bij redcoon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D700 bij redcoon

    heeft iemand ervaring met redcoon?
    handleiding niet in 't nederlands... Engels lijkt me wel ok, maar duits...


    prijzen zijn wel interessant... de garantie blijkt maar 1 jaar te zijn maar voor 99€ kan je die verlengen naar 3 jaar... dat is zowat de prijs van de anderen, doch een jaar langer garantie...

    enkel online verkoop
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: D700 bij redcoon

    De garantie bedraagt 2 jaar, ik heb dit enkele weken geleden nog nagevraagd.
    Ze zijn heel goedkoop, maar ik heb geen ervaring met hun webshop.
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: D700 bij redcoon

      Ik heb bij een vorige aankoop ook naar Redcoon gekeken omdat de prijs goed was, ik heb mij toen laten afschrikken door negatieve ervaringen met lange wachttijden van andere kopers.
      Zie o.a. http://forum.belgiumdigital.com/f6/r...nu-230716.html
      Geniet van foto's maken

      Comment


      • #4
        Re: D700 bij redcoon

        Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
        ik heb mij toen laten afschrikken door negatieve ervaringen met lange wachttijden van andere kopers.
        ja, heb de link gelezen, er staat maar één negatieve ervaring in... de anderen zijn allemaal enthousiast... lijkt me veel positiever dan pakweg konijn waar toch regelmatig wat om te doen is...

        ik koop er soms wel m'n inkt cartridges (epson R2400) en die worden goed geleverd... maar een camera is natuurlijk iets anders...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!