Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ???

    Goedemiddag…

    We steken het niet onder stoelen of banken, konijnenberg is een van de goedkopere speciaal zaken wat betreft fotografie… dat is nu net een beetje ver voor me… zijn er nog dergelijke zaken die behoorlijk schappelijk zijn van prijs?
    Ik weet niet hoe het zit met reclame op dit forum, desnoods mag een PM ook hoor…

    Groetjes
    Nikon D300

  • #2
    Re: ???



    Groetjes, Alex.

    Comment


    • #3
      Re: ???

      Je hebt je woonplaats niet in je profiel opgenomen, wat wel eens zou kunnen helpen. Voor mij is Fotokonijnenberg Turnhout vlak om de hoek, als je van het Gentse bent, kan ik je b.v. Art & Craft aanraden, woon je in de buurt van een Studio 73 winkel (een keten), dan kun je ook daar terecht...
      (en ik spreek alleen maar over Belgische zaken die ik ken, terwijl jij best wel eens een Noorderbuur van mij zou kunnen zijn)
      Last edited by LesC; 9 december 2008, 15:09. Reden: zin toegevoegd
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: ???

        Altijd zo handig als je aan de titel van een forum al kan lezen wat er in het topic gaat staan


        Konijnenberg is vaak goed van de prijs, maar lang niet altijd de goedkoopste...

        Ben zelf geen Belg, maar er zullen er hier genoeg zijn die je kunnen helpen...


        Echter, Konijnenberg is te ver rijden...wat niet dan? In welke omgeving moeten de mensen denken? (Nog steeds ontbreekt het de meesten hier aan een glazen bol...)
        Mijn objectieven zijn all round...

        Comment


        • #5
          Re: ???

          Topic verplaatst naar een geschikter forumonderdeel (Algemeen).

          Het is wel handig als je een duidelijke titel aan je topic geeft.
          Mvg Tim

          Comment

          Working...
          X