Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

request : onbeantwoorde berichten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • request : onbeantwoorde berichten

    Haai,

    ff een request.

    Ik zou graag de onbeantwoorde berichten bekijken (of diegenen met max 1 of 2 reacties). Ik dacht dit er vroeger een koppeling daar naartoe was, maar die schijnt er niet meer te zijn.

    Vandaar mijn vraag om onder het titeltje "Nieuwe berichten" een drop down te maken met een link naar 'onbeantwoorde berichten' en misschien zelfs 'berichten met max 2 antwoorden'

    Ik weet wel dat ik dat kan via de zoek functie, maar dan moet ik dat altijd ingeven. Een quicklink zou handig zijn voor mij.

    zijn er nog die er zo over denken ?
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

  • #2
    Re: request : onbeantwoorde berichten

    bij deze is jou bericht beantwoord

    on topic: zou idd handiger zijn, nu moet ik soms zoekfunctie gebruiken of ieder topic nazien en dan geef je de goede moed om te antwoorden soms rap op.
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

    Comment


    • #3
      Re: request : onbeantwoorde berichten

      een paar maal gelezen.......geen idee wat je bedoeld hoor!!
      misschien even anders uitleggen of met een voorbeeld!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: request : onbeantwoorde berichten

        Bouk, vele forums hebben een functie waarmee je die berichten kunt laten oplijsten waar nog geen enkele reactie op gekomen is. Nu vraagt Perrush om meer dan dat (berichten met slechts één of twee antwoorden; en dat is iets dat ik nog nooit gezien heb).
        Hopelijk begrijp je het. Als je in een bepaald forumsectie kijkt, b.v. in Camera's, kun je zien dat er bij bepaalde berichten in de voorlaatste kolom (Reacties) een "0" staat. Dat zijn de zogenoemde "onbeantwoorde berichten".
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: request : onbeantwoorde berichten

          Zal waarschijnlijk zelf geschreven moeten worden, maar is niet onmogelijk...lijkt mij ook wel een handige feature...
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #6
            Re: request : onbeantwoorde berichten

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Bouk, vele forums hebben een functie waarmee je die berichten kunt laten oplijsten waar nog geen enkele reactie op gekomen is. Nu vraagt Perrush om meer dan dat (berichten met slechts één of twee antwoorden; en dat is iets dat ik nog nooit gezien heb).
            Hopelijk begrijp je het. Als je in een bepaald forumsectie kijkt, b.v. in Camera's, kun je zien dat er bij bepaalde berichten in de voorlaatste kolom (Reacties) een "0" staat. Dat zijn de zogenoemde "onbeantwoorde berichten".
            aha, bedankt.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: request : onbeantwoorde berichten

              In elk forumonderdeel heb je 4 kolommen: Discussie/Auteur, Laatste bericht, Reacties en Bekeken.

              Als je nu op 'reacties klikt', dan worden de topics gerangschikt op het aantal reacties die ze gekregen hebben. Je kan kiezen om deze met de meeste reacties bovenaan de lijst te laten verschijnen of andersom.

              Standaard is het ingesteld dat die met de meeste reacties bovenaan verschijnen.
              Ga dan naar >>laatste pagina en helemaal onderaan staat het meest recente topic met de minste reacties.

              Dat kan misschien een oplossing zijn?
              Mvg Tim

              Comment


              • #8
                Re: request : onbeantwoorde berichten

                Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                In elk forumonderdeel heb je 4 kolommen: Discussie/Auteur, Laatste bericht, Reacties en Bekeken.

                Als je nu op 'reacties klikt', dan worden de topics gerangschikt op het aantal reacties die ze gekregen hebben. Je kan kiezen om deze met de meeste reacties bovenaan de lijst te laten verschijnen of andersom.

                Standaard is het ingesteld dat die met de meeste reacties bovenaan verschijnen.
                Ga dan naar >>laatste pagina en helemaal onderaan staat het meest recente topic met de minste reacties.

                Dat kan misschien een oplossing zijn?
                Ticor, dan kan ik beter naar de zoekfunctie gaan, daar kun je nog meer instellen. Maar het probleem is dat ik dan telkens daar naartoe moet gaan. Ik vraag een quicklink, net zoals de 'nieuwe berichten' .

                een link 'onbeantwoordde berichten' is er vroeger geweest, is nu blijkbaar verdwenen.

                Lijkt volgens mij niet zo moelijk aangezien de zoekfunctie die mogelijkheid nu reeds heeft. Moet enkel een snelkoppeling gelegd worden naar die zoekfunctie met die query.

                vraag is alleen : willen we dat ? gaan we dat gebruiken ?
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

                Comment

                Working...
                X