Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Feathered Beauty II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Feathered Beauty II



    Model: Evelyne
    MU&H: Inge
    Pic: Mr Fuji

  • #2
    Re: Feathered Beauty II

    het zal allemaal wel fotografisch gerechtvaardigd zijn maar....
    vind de huid echt niet mooi zo, een beetje minder poeder zou al veel beter zijn en ja fotoshop is er ook nog natuurlijk, en voor zulke beelden denk ik dat dat zeker mag gebruikt worden!
    de lippen vind ik ook maar een beetje raar zo.....

    en wat ik ook niet altijd begrijp zijn die cloneske wimpers of andere "atributen" die je hier zo vaak tegenkomt....
    met carnaval oke .....maar daar zijn we nog ni he

    just mijn gedacht
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Feathered Beauty II

      Ik vind hem prachtig
      Groetjes Steco

      Comment


      • #4
        Re: Feathered Beauty II

        Not sure about the crop. Anything else
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

        Comment


        • #5
          Re: Feathered Beauty II

          jammer dat de achterste wimper een stukje buiten beeld valt..

          Comment


          • #6
            Re: Feathered Beauty II

            ik heb dit precies nog al eens gezien ...
            maar inderdaad het poeder valt wat hard op, en de horizontale witte weerkaatsing in het rechtse oog, maar voor de rest

            Comment


            • #7
              Re: Feathered Beauty II

              Heel authentieke prent.

              De blik vind ik heel sterk.
              Van zo'n wimpers ben ik niet automatisch wild maar deze vind ik éél vakkundig gedaan.
              Huidtextuur en beetje ruis maken de prent lekker authentiek. Die Fuji heeft wel mooie ruis.
              Licht en dof zit ook heel lekker. Da's uw stijl.

              Alleen de crop vind ik nogal strak. Da's ook uw stijl, weet ik.
              Maar het oog dat er net niet opstaat vind ik een beetje jammer en ik had graag een beetje meer ruimte gehad in de kijkrichting om een beetje rust en balans in de foto te brengen.

              Comment


              • #8
                Re: Feathered Beauty II

                Ik vind het een prachtige foto!!
                ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

                http://www.esveaa.be

                Comment


                • #9
                  Re: Feathered Beauty II

                  De eerste van de eerste reeks was mijn favoriet, maar deze vind ik nog knapper
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #10
                    Re: Feathered Beauty II

                    Knappe foto.

                    maar links had ik ook wat meer ruimte gelaten en de bovenlip is iets te ruw t.o.v. onderlip.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Feathered Beauty II

                      Prima plaat, maar in de gelijksoortige sfeer ga ik persoonlijk voor no1 in de vorige serie.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Feathered Beauty II

                        Thanks for all the comments, all appreciated!

                        The crop, yes> nice and tight, risky and maybe uncomfortable too. I posted a wider crop in the last feathered beauty topic, personally both had qualities but it's good too see how opinions vary.

                        Rob.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Feathered Beauty II

                          Hm, poeder is er amper gebruikt, dus ik snap eigenlijk niet goed waar jullie zoveel poeder zien.
                          Een van overdreven PS gespaarde natuurlijke huidstructuur zie ik daarentegen wel. Lang leve de Fuji, ik vind die kleuren en korrel fantastisch! Don't you dare sell that camera, Rob!
                          Wimpers en lippen zijn idd een kwestie van smaak.
                          Persoonlijk hou ik enorm van zulke strakke crop, deze foto is dan ook mijn absolute favoriet van de reeks!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Feathered Beauty II

                            Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk bericht
                            Een van overdreven PS gespaarde natuurlijke huidstructuur zie ik daarentegen wel.
                            Dat is natuurlijk wat praten in uitersten, Inge.
                            Vlakgeshopt is vlakgeshopt, en daarin volg ik je volledig, zoiets vind ik niet mooi. Maar iets meer geshopt mocht hier oo wel, vind ik, zonder de huid daarom à la Madame Tussauds te bewerken. 't gaat tenslotte nog altijd om beauty-fotografie, zoals de titel ook aangeeft. Sla er trouwens gelijk welke beautycommercial uit de boekjes op na. Overal is de huid er perfect, want dat verwachten adverteerders ook. Ze willen een illusie verkopen, en alhoewel iedereen weet dat er aan gewerkt is, loopt iedereen er met open ogen in. Mensen willen bedrogen worden

                            Maar 'k blijf er dus bij zoals ik in m'n reactie in één van de vorige topics zei. Ook de lippen -al dan niet zo bedoeld- hadden voor dit soort fotografie minder ruw mogen overkomen.

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #15
                              Re: Feathered Beauty II

                              Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk bericht
                              Hm, poeder is er amper gebruikt, dus ik snap eigenlijk niet goed waar jullie zoveel poeder zien.
                              Een van overdreven PS gespaarde natuurlijke huidstructuur zie ik daarentegen wel. Lang leve de Fuji, ik vind die kleuren en korrel fantastisch! Don't you dare sell that camera, Rob!
                              Wimpers en lippen zijn idd een kwestie van smaak.
                              Persoonlijk hou ik enorm van zulke strakke crop, deze foto is dan ook mijn absolute favoriet van de reeks!
                              de foto op zich vind ik dus zeker wel goed Inge maar wat ik precies bedoel is heel mooi onder woorden gebracht door Frederic, prescies zoals ik er ook over denk!

                              JVS
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment

                              Working...
                              X