Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roosmarijn 18+

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roosmarijn 18+

    Niet aan gedacht dat mijn camera nog op 1600 ISO ipv 100 ISO stond met als gevolg wat ruis. In eerste instantie wilde ik hem richting prullenbak gooien...



    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

  • #2
    Re: Roosmarijn 18+

    leuk, maar toch wat te weinig aandacht aan het hoofd besteed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Roosmarijn 18+

      18+

      Over de foto :

      Valt niet direct in de smaak bij mij.
      Komt vrij goedkoop over, ik hou liever van subtielere artistieke foto's binnen dat genre.
      De ruis buiten beschouwing gelaten, heb je nog altijd zeer rare kleurvlekken op bijvoorbeeld het been.
      En dan die halve tepel... Ofwel geen tepel te zien ofwel helemaal zou ik zeggen.
      De belichting had ook best wat beter gekunnen en de expressie van het model laat voor mij ook te wensen over.

      Toch al beter werk van je gezien hoor... Van mijn part had je deze gerust de door jou genoemde richting mogen gooien, sorry...
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Roosmarijn 18+

        Ik vind je eerste gedacht het beste !

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Roosmarijn 18+

          ik ga gedeeltelijk mee met bovenstaand commentaar, maar in de prullie hoeft nou ook weer niet meteen

          Achtergrond vind ik ook wel vet. Maar pffff wat reflecteerd dat materiaal zeg Das niet fijn fotograferen.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Roosmarijn 18+

            Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            18+

            Over de foto :

            Valt niet direct in de smaak bij mij.
            Komt vrij goedkoop over, ik hou liever van subtielere artistieke foto's binnen dat genre.
            De ruis buiten beschouwing gelaten, heb je nog altijd zeer rare kleurvlekken op bijvoorbeeld het been.
            En dan die halve tepel... Ofwel geen tepel te zien ofwel helemaal zou ik zeggen.
            De belichting had ook best wat beter gekunnen en de expressie van het model laat voor mij ook te wensen over.

            Toch al beter werk van je gezien hoor... Van mijn part had je deze gerust de door jou genoemde richting mogen gooien, sorry...
            Ik volg voor de volle 100%

            En 1600 ISO ipv 100 ISO en dat niet merken tijdens het shooten...? Wat neem je daarvoor...?

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #7
              Re: Roosmarijn 18+

              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Ik volg voor de volle 100%

              En 1600 ISO ipv 100 ISO en dat niet merken tijdens het shooten...? Wat neem je daarvoor...?

              Mvg,
              Frederic
              mss pintje te veel op tijdens het shooten
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #8
                Re: Roosmarijn 18+

                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                mss pintje te veel op tijdens het shooten
                Nee hoor slechts 12.
                | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                Comment

                Working...
                X