Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwangerschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwangerschap

    Benieuwd of deze wat kunnen smaken (het is mijn eerste poging met één extra licht):





    Mijn excuses: ik had deze topic geopend in het verkeerde sub-forum! Met dank aan de mods om dit recht te zetten!
    Last edited by apa; 7 december 2008, 19:25.
    1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

  • #2
    Re: Zwangerschap

    past beter in modellen dan in natuur en landschappen denk ik
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

    Comment


    • #3
      Re: Zwangerschap

      Valt best mee als "landschap"
      Verkies wel nr1 omdat de ondersteunende hand heel wat meer expressie toevoegt.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Zwangerschap

        Het is natuurlijk wel "natuur", maar of het "landschap" is...
        De eerste vind ik wel de beste.
        grts, nxke
        De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

        Comment


        • #5
          Re: Zwangerschap

          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
          Valt best mee als "landschap"
          Verkies wel nr1 omdat de ondersteunende hand heel wat meer expressie toevoegt.

          Henri
          ga hier mee mee.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Zwangerschap

            Zeker geen verkeerde platen maar had van mij nog iets spannender gemogen. Nude of de rim tot de helft van het lichaam. (maar das persoonlijk )
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Zwangerschap

              Zachter licht gebruiken en andere lichtopstelling.
              Zoals Jorgen al zei zou een rim deze platen veel beter tot hun recht laten komen....
              Maakt alles wat spannender
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #8
                Re: Zwangerschap

                Bedankt voor de reacties alvast

                Ik begon met 1 licht omdat ik helemaal geen ervaring heb met het gebruiken/opstellen van artificiële verlichting (dit was dan ook een eenvoudige halogeensport; zeker geen pro-gerief).

                Ik vond hard licht wel wat sfeer brengen, maar smaken verschillen uiteraard... Ik probeer binnenkort eens opnieuw met wat zachter licht. Zou het dan voldoende zijn om een soort eenvoudige diffuser ervoor te zetten? Of misschien het licht te laten kaatsen op de muren/plafond?
                1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

                Comment


                • #9
                  Re: Zwangerschap

                  Oorspronkelijk geplaatst door apa Bekijk bericht
                  Bedankt voor de reacties alvast

                  Ik begon met 1 licht omdat ik helemaal geen ervaring heb met het gebruiken/opstellen van artificiële verlichting (dit was dan ook een eenvoudige halogeensport; zeker geen pro-gerief).

                  Ik vond hard licht wel wat sfeer brengen, maar smaken verschillen uiteraard... Ik probeer binnenkort eens opnieuw met wat zachter licht. Zou het dan voldoende zijn om een soort eenvoudige diffuser ervoor te zetten? Of misschien het licht te laten kaatsen op de muren/plafond?
                  Het hoeft niet persé zachter, maar een rim is meer een randje licht over het model. Dus heel subtiel belichten van achteren of van de zijkant. Juist met zo'n straler kun je dat heel goed sturen omdat je ziet waar de schaduwen vallen.

                  (let op 18+)
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zwangerschap

                    N°1: schitterend, vind em écht mooi
                    Groetjes - Aerrow
                    Canon EOS 50D - EF-S 17-55/f2.8 IS USM - EF 50/f1.8 II - Canon Powershot S5IS - this is all I "own" :)

                    Comment

                    Working...
                    X