Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heidi on the rocks in Turkey

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heidi on the rocks in Turkey

    Twee shots van een tijdje geleden tijdens een vakantie in Turkije.





    Commentaren zijn steeds welkom!

    Mvg
    Nikon member..

    Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

  • #2
    Re: Heidi on the rocks in Turkey

    ga voor Kopenhagen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Heidi on the rocks in Turkey

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      ga voor Kopenhagen.
      grt,bouk.
      Beste Bouk,

      mag ik vragen waarom zo'n "zinvolle" reactie?

      Mvg
      Nikon member..

      Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

      Comment


      • #4
        Re: Heidi on the rocks in Turkey

        Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk bericht
        Beste Bouk,

        mag ik vragen waarom zo'n "zinvolle" reactie?

        Mvg

        Hij bedoeld daarmee de tweede foto, dit gelijkt sterk op dat ene bekende beeld te Kopenhagen.

        Hij bedoeld dus maw dat hij de tweede foto het mooist vind, dus niet slecht bedoeld .


        Kijk maar eens op wikipedia onder : Beeld van de Kleine Zeemeermin
        Last edited by StevenVH; 6 december 2008, 14:15.

        Comment


        • #5
          Re: Heidi on the rocks in Turkey

          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
          Hij bedoeld daarmee de tweede foto, dit gelijkt sterk op dat ene bekende beeld te Kopenhagen.

          Hij bedoeld dus maw dat hij de tweede foto het mooist vind, dus niet slecht bedoeld .


          Kijk maar eens op wikipedia onder : Beeld van de Kleine Zeemeermin
          Goed dat te weten.

          Hiermee ook m'n excuses Bouk

          Mvg
          Nikon member..

          Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

          Comment


          • #6
            Re: Heidi on the rocks in Turkey

            Eenst iets anders aan het proberen dan gewoonlijk

            Ga ook voor foto 2

            Was het maar snel terug zomer

            grtz
            Luc

            Comment


            • #7
              Re: Heidi on the rocks in Turkey

              Mooie compo's de witte strepen op de benen komen wat storend over
              Grtz, Patrick
              http://www.trikke.be
              Ik doe het met Canon.

              Comment


              • #8
                Re: Heidi on the rocks in Turkey

                leuk voor in het vakantie-album. niet meer dan dat.
                D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                Comment


                • #9
                  Re: Heidi on the rocks in Turkey

                  Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                  Hij bedoeld daarmee de tweede foto, dit gelijkt sterk op dat ene bekende beeld te Kopenhagen.

                  Hij bedoeld dus maw dat hij de tweede foto het mooist vind, dus niet slecht bedoeld .


                  Kijk maar eens op wikipedia onder : Beeld van de Kleine Zeemeermin
                  klopt, was nl het eerste wat in mij op kwam.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heidi on the rocks in Turkey

                    Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                    leuk voor in het vakantie-album. niet meer dan dat.
                    Ik volg. Op gelijk welke msn-space vind je soortgelijke beelden terug.

                    Bij de eerste heb je een véél te hoog standpunt ingenomen waardoor er teveel neergekeken wordt op het model.
                    In 't algmeen koos je niet het ideale fotografeermoment. Het zonlicht was er blijkbaar te hard, de huid te gesmeerd waardoor je die witte reflecterende strepen op haar lichaam ziet, allerminst fotografische hoogstandjes.
                    't meisje is door haar voorkomen ook niet echt het geschikte model om als 'babe in bikini' te poseren. Het plaatje klopt niet voor mij. Bij zo'n babe-shoot wil ik een uitdagende madam zien die zwoel in de lens kijkt, die er eigenlijk mee flirt. Dat zie ik hier totaal niet. Neem haar opnieuw mee in kledij, en maak er een reeks mooie spontane portretten van. Je zal zien dat je met dat soort platen veel verder komt en ze veel meer waarde zullen hebben.

                    Laat je dus vooral niet ontmoedigen, maar leer uit deze sessie en verbeter ermee jezelf in een volgende.

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heidi on the rocks in Turkey

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      Ik volg. Op gelijk welke msn-space vind je soortgelijke beelden terug.

                      Bij de eerste heb je een véél te hoog standpunt ingenomen waardoor er teveel neergekeken wordt op het model.
                      In 't algmeen koos je niet het ideale fotografeermoment. Het zonlicht was er blijkbaar te hard, de huid te gesmeerd waardoor je die witte reflecterende strepen op haar lichaam ziet, allerminst fotografische hoogstandjes.
                      't meisje is door haar voorkomen ook niet echt het geschikte model om als 'babe in bikini' te poseren. Het plaatje klopt niet voor mij. Bij zo'n babe-shoot wil ik een uitdagende madam zien die zwoel in de lens kijkt, die er eigenlijk mee flirt. Dat zie ik hier totaal niet. Neem haar opnieuw mee in kledij, en maak er een reeks mooie spontane portretten van. Je zal zien dat je met dat soort platen veel verder komt en ze veel meer waarde zullen hebben.

                      Laat je dus vooral niet ontmoedigen, maar leer uit deze sessie en verbeter ermee jezelf in een volgende.

                      Mvg,
                      Frederic
                      Beste Frederic

                      Bedankt voor de reactie. Hieruit weet ik waar ik de volgende keer zal moeten letten met zo'n shoot.

                      Mvg
                      Nikon member..

                      Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heidi on the rocks in Turkey

                        Alleen het model kan me bekoren in deze fotos;.. ik vind de compos wa soft.. maar ze mag er zeker wezen! Laat er maar nog een paar komen..
                        Yannick Desmet 2021
                        yannickdesmet.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Heidi on the rocks in Turkey

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                          Alleen het model kan me bekoren in deze fotos;.. ik vind de compos wa soft.. maar ze mag er zeker wezen! Laat er maar nog een paar komen..
                          En ik maar denken dat het hier op het forum over fotografie ging...

                          Mvg,
                          Frederic

                          Comment


                          • #14
                            Re: Heidi on the rocks in Turkey

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            En ik maar denken dat het hier op het forum over fotografie ging...

                            Mvg,
                            Frederic
                            dacht gij da nu werkelijk??
                            http://www.jvs-photography.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Heidi on the rocks in Turkey

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              En ik maar denken dat het hier op het forum over fotografie ging...

                              Mvg,
                              Frederic

                              Niet direct mee akkoord. Het is een mooi meisje dat weergegeven wordt dus is het toch normaal dat de mensen dat mooi gaan vinden en dat dan ook zeggen. Als bv een volslanke dame daar had gelegen met niet-onthaarde oksels maar technisch perfect wel dan was de kans groot dat daar commentaar opkwam à la "niet mooi" of "bweik". Technisch stoort bij mij enkel het overbelichtte gedeelte, maar het is imho het betere vakantiefotografie, zeker op zijn plaats hier in showcase. En ik zie echt niet in waarom hierboven wordt gezegd dat de dame zwoel in de camera moet kijken. Een brave blik mag toch ook nietwaar?

                              Verder is het eerste standpunt knap gekozen zo van hooguit gefotografeerd, dat zie je niet dagelijks, (is ook niet vanzelfsprekend om hoger te gaan staan dan je model).

                              Comment

                              Working...
                              X