Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mm...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mm...

    Scotty... beam me up !!!

  • #2
    Re: mm...

    hmm, ik kan geen link leggen met de achtergrond en de morningmadness-titel en de foto...
    Morning Sickness dacht ik eerst te lezen door dat ze precies over haar nek aan het gaan is als je naar de schaduw kijkt... Dan vind ik het wel iets hebben
    www.captured.be - Party & Events Log

    Comment


    • #3
      Re: mm...

      Leg eens uit wat er in dat morningmadness koppie van je omging bij het maken van deze plaat Ik snap em ook niet
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: mm...

        Den dezen hier snapt hem ook niet.
        Wat je bewerking betreft: hoewel de krant gekreukt ligt, toch geeft de bewerking de indruk dat de foto nergens de krant raakt maar er net boven zweeft.

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: mm...

          Ze vragen overal een net meisje dus ze is misschien de muur aan het schrobben?

          Mbt tot dat zweven : kijk eens in de natuurlijke wereld hoe het licht valt of kijk eens naar uw windows knopjes hoe je die virtueel induwt en dan zie je wel hoe het moet.

          Comment


          • #6
            Re: mm...

            Een foto waar ik "U" tegen zeg! Wat de auteur ermee bedoelt kan me eigenlijk niet zoveel schelen, mij geeft hij zoveel ruimte om er m'n eigen invulling aan te geven ...

            Zeer geslaagd beeld dus voor mij
            "Just do it !"

            http://jr52.be/index.html

            Comment


            • #7
              Re: mm...

              Het is zeer zeker een plaat waarover de kijker dient na te denken, maar helaas, mij schiet momenteel echt niets te binnen, hoezeer ik ook mijn best doe.Een krant, en daarbij een half net meisje/vrouwenfiguur in lingerie die ergens in een sanitaire ruimte staat of zo, van de voetbalclub?

              Comment


              • #8
                Re: mm...

                Wat mij heel erg opviel bij de foto was het feit dat men véél nette meisjes zoekt. Ik heb de indruk dat er nog een (aantal) foto('s) gaan volgen in deze reeks. Althans zo voel ik 't aan...

                Al slaag je er blijkbaar in om de mensen nieuwsgierig te maken...

                Comment


                • #9
                  Re: mm...

                  de foto van het meisje + bank vind ik erg knap!
                  de collage vind ik persoonlijk minder geslaagd ...
                  't kan niet altijd zondag zijn hé!

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #10
                    Re: mm...

                    Heb de indruk dat er een schaduwzijde zit aan dat gevraagde "net" meisje.
                    Vandaar dat de zoeker het ingestuurde fototje vooral bestudeert aan de afgeworpen schaduw.
                    Wat me verder intrigeert is het soort opdruk (bijna watermerk) van een sierlijke (ontluikende bloem?)
                    Mornigmadness verwijst allicht ook in de richting van iemand die op zoek is naar een net meisje en wellicht snode plannen gaat smeden om zijn doel te bereiken.
                    Mensen begrijp me niet verkeerd maar ik voel hier een verwijzing naar een type dutroux?
                    Ik wil wel benadrukken dat ik hier afstand neem van de vooropgestelde interpretatie.
                    Ik hoop zelfs dat ik er volledig naast ben.

                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: mm...

                      Ik vind dit een geweldige foto.
                      Begrijp het ook zeker en vast ni volledig maar het roept wel een onbehaaglijke sfeer bij me op.
                      Pakkend beeld zonder dat het choqueert.
                      Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                      Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: mm...

                        Wat heeft Maarten met deze advertenties te maken?

                        Comment

                        Working...
                        X