Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

    Een aantal maanden geleden heb ik voor het eerst een buitenshoot gedaan. Tot die tijd had ik thuis wel wat geprobeerd met studioflitsers, maar de ruimte had zo zijn begrenzingen. De foto's buiten zijn gemaakt met een Speedlite 580X. Helaas waren we maar met z'n tweeën en kon ik geen gebruik maken van een reflector.

    Nummer 3 is natuurlijk gewoon binnen gemaakt, maar gewoon met het bestaande licht.

    Op mijn site vind je nog meer foto's.
    Fotobos.nl

    PS: Het model is mijn oude buurmeisje en het is voor haar pas de tweede keer dat ze voor de camera staat.

    Nr1

    Nr2

    Nr3
    www.Fotobos.nl

  • #2
    Re: Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

    No1 en 3 heel fraaie plaatjes, met op 3 een beetje veel ruis hier en daar.
    Voor no2 had je beter de Libelle kunnen nemen als achtergrond Dit is totaly NOT Elle
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Voor no2 had je beter de Libelle kunnen nemen als achtergrond Dit is totaly NOT Elle
      Dat was ook meteen mijn gedacht toen ik die foto zag...
      'k weet trouwens niet als ze daar bij Elle mee zouden kunnen lachen dat hun naam gebruikt wordt, en dan nog zeker als 't niet hun stijl is...
      Dus, als je creatief wou zijn met zo'n tijdschrift, dan was 't een kleintje om een eigen naam te bedenken

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

        ...en wie zegt er dat het om het tijdschrift "ELLE" gaat?
        Het enige wat ik lees, zijn de eerste en de laatste letters E, maar daartussen kan je gerust enkele andere letters plaatsen.

        Ik zou trouwens eerder die eerste foto op de kaft geplaatst hebben. Iets moderner.

        Comment


        • #5
          Re: Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

          Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
          ...en wie zegt er dat het om het tijdschrift "ELLE" gaat?
          Het enige wat ik lees, zijn de eerste en de laatste letters E, maar daartussen kan je gerust enkele andere letters plaatsen.

          Ja, 't zou natuurlijk ook om EFFE kunnen gaan

          Mvg,
          Frederic

          Comment


          • #6
            Re: Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

            tweede ziet er lekker pro uit.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

              Ik heb het met een andere naam geprobeerd, maar dan ziet het er echt niet uit. Viel trouwens nog niet mee om de cover na te maken. Het lettertype van de tekst "ELLE" is echt bepalend. Bijna niet na te maken. Heb daarom maar met de lasso tool gewerkt in PS.

              PS: Ik geloof niet dat de redactie van Elle zich hier druk om maakt. Het is niet voor commerciel gebruik, gewoon een grapje voor m'n buurmeisje.
              www.Fotobos.nl

              Comment


              • #8
                Re: Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

                Oorspronkelijk geplaatst door Fotobos Bekijk bericht
                Ik heb het met een andere naam geprobeerd, maar dan ziet het er echt niet uit. Viel trouwens nog niet mee om de cover na te maken. Het lettertype van de tekst "ELLE" is echt bepalend. Bijna niet na te maken. Heb daarom maar met de lasso tool gewerkt in PS.

                PS: Ik geloof niet dat de redactie van Elle zich hier druk om maakt. Het is niet voor commerciel gebruik, gewoon een grapje voor m'n buurmeisje.
                Ik vind dat je dat knap gedaan hebt hoor, want ook ik heb het lettertype van Elle wel eens willen achterhalen.

                En natuurlijk zitten ze daar niet meer
                Tis toch leuk dit?

                Zelf heb ik mijn modellen ook altijd blij kunnen maken met zo'n covertje


                Ik kreeg zelfs nog een aanvraag laatst van een meiske; 'en kom ik dan ook op de cover van Beautyshoot?'
                Hahahaha... die dacht dus dat het een echt magazine was
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

                  Leuk MADMAX. ZIet er gaaf uit!

                  Misschien een tip. Probeer eens de letters achter het model te laten verdwijnen. Kan je gewoon doen met een aantal lagen en dan gebruik maken van het gummetje.
                  www.Fotobos.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotoshoot met *buurmeisje* Joyce

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fotobos Bekijk bericht
                    Leuk MADMAX. ZIet er gaaf uit!

                    Misschien een tip. Probeer eens de letters achter het model te laten verdwijnen. Kan je gewoon doen met een aantal lagen en dan gebruik maken van het gummetje.
                    Thanks en I know
                    Ik maak nu geen voorkantjes meer. Dat deed ik in het alle begin. Ik ben nu voornamelijk met highend retouche bezig.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment

                    Working...
                    X