Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips voor locatie huwelijksreportage gezocht (omgeving Wilrijk)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tips voor locatie huwelijksreportage gezocht (omgeving Wilrijk)

    Hallo,

    Vrienden van me hebben me gevraagd foto's te nemen tijdens hun huwelijk op 20 december. Ze trekken ettelijke uren van hun dag uit om met me op stap te gaan.

    Als het mooi weer is, is er geen enkel probleem, dan zijn er parken en andere 'buitenplaatsen' genoeg die ik ken waar mooie foto's kunnen gemaakt worden. Maar bij slecht weer is mijn inspiratie beperkter.

    Het koppel zelf suggereerde het Centraal Station van Antwerpen, en ik ben daar vanmiddag eens uitgebreid met mijn 'foto-oog' gaan rondlopen. Er zijn zeker mogelijkheden voor geposeerde, strakke foto's, maar ik vind het ook altijd aangenaam om een koppel gewoon wat ontspannen te laten rondlopen en ze te trekken zonder instructies, dat geeft een heel ander resultaat. Dat zie ik in het station niet zo zitten, want het is een zeer 'rommelige' omgeving.

    Daarom deze vraag: heeft er iemand goede tips voor een binnenlocatie waar we zouden kunnen naartoe trekken bij slecht weer?
    Als je dat weet, graag ook even vermelden of er een toestemming nodig is, of een toegangsprijs moet betaald worden.

    Het huwelijk gaat door in Wilrijk, dus locaties die van daaruit redelijk snel bereikbaar zijn zijn wel nodig. Ik wil geen 3 uur met hen in een auto zitten om dan een half uurtje fotoshoot te doen...

    Alvast bedankt voor alle tips!
    Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
    vroeger op dit forum bekend als wAckO

  • #2
    Re: Tips voor locatie huwelijksreportage gezocht (omgeving Wilrijk)

    Wij maakten onze foto's aan de Scheldekaaien, en hadden als slecht-weer-optie het Muhka, en de cafe's aan de Waalse Kaai. Ook het Pomphuis is wel leuk, kijk eens op www.hetpomphuis.be. Waarschijnlijk informeer je best wel even op voorhand.

    Succes!
    Heidi

    Comment


    • #3
      Re: Tips voor locatie huwelijksreportage gezocht (omgeving Wilrijk)

      Hi

      Als ik het goed voor heb mag je niet fotograferen in een treinstation.
      Alhoewel ik hier al foto's gezien heb van het Centraal Station.
      Mischien best eens navraag doen
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment


      • #4
        Re: Tips voor locatie huwelijksreportage gezocht (omgeving Wilrijk)

        Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
        Hi

        Als ik het goed voor heb mag je niet fotograferen in een treinstation.
        Alhoewel ik hier al foto's gezien heb van het Centraal Station.
        Mischien best eens navraag doen
        Er is een specifieke toestemming voor nodig. Ik heb er geen idee van of dit huwelijk zal gedaan worden. Nu is het centraal station voor een huwelijkssessie niet zo vlot bereikbaar vanuit Wilrijk.

        Comment


        • #5
          Re: Tips voor locatie huwelijksreportage gezocht (omgeving Wilrijk)

          Bedankt Heidi voor de tips. Hadden jullie voor het Muhka op voorhand een toestemming ofzo aangevraagd? Of is dat niet nodig als je gewoon een toegansticketje aanschaft?

          Wat het station betreft: ik heb er niet bij stilgestaan dat foto's trekken daar misschien niet zou mogen Woensdag heeft in elk geval niemand me aangesproken en ik heb er toch een paar uurtjes, camera in aanslag, rondgezworven. Maar ik zal voor alle veiligheid eerst contact opnemen, met een bruidspaar voor je lens val je toch nog net iets meer op hé.

          Nog andere tips, iemand?
          Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
          vroeger op dit forum bekend als wAckO

          Comment


          • #6
            Re: Tips voor locatie huwelijksreportage gezocht (omgeving Wilrijk)

            Als het weer mee zit kan je mss wel leuke foto's maken in het park van Wilrijk.
            Pentax K20D - 18-55 mm | 50-200mm - Pentax AF-540FGZ (Reportageflits)
            http://tina1990.wordpress.com/

            Comment

            Working...
            X