Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een helpend handje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een helpend handje

    Beste mensen

    gisteren kwam ik dit fotoforum tegen.
    aangezien ik zelf ook heel veel interesse heb in mooi foto's bleef ik direct plakke en plaatjes kijken.
    Er zitten echt manne met kunst tussen.
    Toen kwam ik op een forum een vraag tegen van een man voor modellen
    ik voelde me direct geroepen.
    ikzelf heb een modellenbureau en hierbij wil ik een helpend handje zijn.
    natuurlijk wil ik mijn modellen zoveel mogelijk werk geven.
    het voordeel is dat de meisjes onder controle staan bij ons.
    dat betekend mensen die op tijd zijn en shoots die door gaan.
    omdat ik veel met fotografen in contact kom hoor ik steeds hetzelfde liedje.
    model is te laat komt niet opdagen houd zich niet aan afspraken.
    omdat ik al vaker goede fotografen heb zien stoppen met modelfotografie door deze dingen.
    wat best jamer is wil ik hulp bieden.
    als je een model nodig hebt laat een seintje voor wat je haar nodig hebt en hoelang je de shoot wilt.
    en wat type voor model je wenst. (je kan ook gaan kijken op de site )
    je mag zelf een vergoeding voorstellen.
    gratis werken gaan ze niet doen maar tegen een kleine vergoeding krijg ik dat wel klaar.
    denk wel alle meisjes moeten van mij op contract werken.
    dus stuur ook even je contractje door voor je eigen en haar veiligheid.
    beginnende fotografen is ook geen probleem iedereen moet leren.

  • #2
    Re: een helpend handje

    oei nu begin ik te twijfelen of het hier wel mag staan in dit gedeelte van het forum
    moest het niet zo zijn laat iemand even een seintje

    Comment


    • #3
      Re: een helpend handje

      heb je een site!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: een helpend handje

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        heb je een site!! grt, bouk.
        Yep, kijk maar achter de schuilnaam. Na het lezen van de tekst hierboven zal je 't niet geloven, maar perfectie is er standaard.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: een helpend handje

          Hey Silhouet,

          Pm eens een modelcontract. Thx, M
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: een helpend handje

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Yep, kijk maar achter de schuilnaam. Na het lezen van de tekst hierboven zal je 't niet geloven, maar perfectie is er standaard.
            Die openingspost las inderdaad niet bepaald gemakkelijk.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: een helpend handje

              Dus als ik het goed begrepen heb stel je jezelf hier voor als bureau ... wil je modellen aanbieden tegen een vergoeding voor fotografen die modellen zoeken?

              Reclame dus?
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: een helpend handje

                neen het is geen reclame
                gewoon een helpend handje
                sorry he manne het is eenmaal wat ik doe
                en zo perfect is het nu ook weer niet maar we doen ons best
                ik heb het al gezegt heb zelf ook met veel fotografen gewerkt.
                en dit probleem kwam altijd boven
                verplicht jullie niet he
                en je bepaald zelf wat je als vergoeding wil geven.
                het is gewoon een voorstel
                ik ben 1 en al verliefd op het perfecte plaatje
                dus daarom dat je me hier ook veel gaat vinden.
                er zitten echt zo mooie foto's tussen jullie werk
                dus denk wel dat ik hier nog vele uurtjes in bewondering achter men com ga zitten

                Comment


                • #9
                  Re: een helpend handje

                  Oorspronkelijk geplaatst door silhouet Bekijk bericht
                  neen het is geen reclame
                  gewoon een helpend handje
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: een helpend handje

                    Oorspronkelijk geplaatst door silhouet Bekijk bericht
                    neen het is geen reclame
                    gewoon een helpend handje
                    sorry he manne het is eenmaal wat ik doe
                    en zo perfect is het nu ook weer niet maar we doen ons best
                    ik heb het al gezegt heb zelf ook met veel fotografen gewerkt.
                    en dit probleem kwam altijd boven
                    verplicht jullie niet he
                    en je bepaald zelf wat je als vergoeding wil geven.
                    het is gewoon een voorstel
                    ik ben 1 en al verliefd op het perfecte plaatje
                    dus daarom dat je me hier ook veel gaat vinden.
                    er zitten echt zo mooie foto's tussen jullie werk
                    dus denk wel dat ik hier nog vele uurtjes in bewondering achter men com ga zitten
                    Hey

                    Ben je serieus
                    Ik wil wel een model inhuren maar PRAAT BUSINESS AND NO BUL****

                    -M-
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                    Comment


                    • #11
                      Re: een helpend handje

                      Oorspronkelijk geplaatst door silhouet Bekijk bericht
                      als je een model nodig hebt laat een seintje voor wat je haar nodig hebt en hoelang je de shoot wilt.
                      en wat type voor model je wenst. (je kan ook gaan kijken op de site )
                      je mag zelf een vergoeding voorstellen.
                      gratis werken gaan ze niet doen maar tegen een kleine vergoeding krijg ik dat wel klaar.
                      'k heb zo eens je site en je aanbod bekeken, maar sorry hoor. Hier passeren vaak modellen die een grotere meerwaarden bieden aan velen hun portolio en die wél op TFCD werken. Kortom, 'k word niet uit m'n sokken geblazen door je aanbod

                      Mvg,
                      Frederic

                      Comment


                      • #12
                        Re: een helpend handje

                        jeetje seg
                        had ik geweten dat ik zo'n reacties ging krijgen had ik wel men mond gehouden
                        sorry zene als men meisjes niet goed genoeg zijn .
                        ze werken ten minste hard en hebben er iets voor over.
                        in tegenstelling tot de meeste modellen .

                        Comment


                        • #13
                          Re: een helpend handje

                          @ Caroline,

                          Fotofre is misschien ietsje te off topic geweest maar anderzijds moet je hem ook zien als een potentiële klant van uw zaak, deze kritiek zal je als zaakvoerster van een bureau moeten kunnen accepteren als je met opdrachtgevers zal onderhandelen. Ook al geloof jij sterk in de meerwaarde van je modellen, er zullen altijd opdrachtgevers zijn die niet akkoord zullen gaan met je voorstellen.

                          Wat me wel opvalt en waar ik me altijd vragen bij stel is de term "gediplomeerd" model en de daaraan gekoppelde "getuigschriften"? Deze termen duiken steeds vaker op bij startende bureaus en worden maar al te vaak en soms klakkeloos gebruikt om het vertrouwen in te winnen bij klanten. Voor zover ik weet bestaan er géén, door de overheid goedgekeurde, attesten en/of getuigschriften waardoor "gediplomeerd" een wazig begrip is. Ik vergelijk het altijd met een diploma die kinderen krijgen na het volgen van een sportkamp ...

                          De "agentschappen" sector heeft de laatste tijd al een paar keer negatieve (pers) aandacht gekregen wegens "duistere" praktijken. Ik vrees dan ook dat het uitreiken van zelf ontworpen en eigengemaakte attesten en getuigschriften, het houden van opleidingen tot model en aanverwanten niet meteen een meerwaarde naar een klant kunnen betekenen. Daarmee wil ik NIET zeggen dat jouw bureau duister is. Hoe jullie te werk gaan weet ik niet en daar wil ik ook niet over oordelen, het staat iedereen (voorlopig) nog vrij om een eigen bureau op te starten en hun eigen begeleidingsmethodes te voorzien. Iedereen moet ook de kans krijgen om zijn/haar zaak te kunnen opbouwen, desnoods via "een helpend handje" op dit forum

                          Wat volgens mij een beter systeem is is het regelen van testshoots voor je modellen, als je zeker bent dat een bepaald model een meerwaarde zal betekenen voor je zaak dan is het die investering waard. Jij kan op voorhand ook niet iedere "fotograaf" die een model bij jou komt "huren" inschatten naar competentie en bedoelingen, niet?
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: een helpend handje

                            Kijk van klanten kan ik daar goed tegen.
                            Men meisjes zijn niet allemaal de perfecte maten.
                            En daarmee is het niet altijd simpel ze aan werk te helpen.
                            Dat ben ik gewoon.
                            Maar ze zijn volleerd in alles wat ze moeten weten en dus net zoveel waard!
                            Plus ik sta altijd achter men modellen.


                            Maar dat is de reden niet dat ik dit berichtje hier zette.
                            Ik dacht echt dat jullie blij zouden zijn met een oplossing op het probleem dat modellen niet komen opdagen of op het laatste moment afbellen.
                            En nog zo van die dingen.
                            Omdat de meeste fotografen er altijd over zagen wat ook begrijpelijk is.
                            Als je alles op poten zet en ze komen dan niet opdagen dat is nooit fijn.
                            Maar geen probleem, mij niet gelaten.

                            Comment


                            • #15
                              Re: een helpend handje

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              Reclame dus?
                              Had haar webadres moeten in de post staan en de naam van de firma duidelijk vermeld zijn kon ik je gelijk geven, maar voor mij is dit geen reclame van de TS

                              Aan TS:
                              Kvind het een mooi initiatief, ben wel geen modellenfotograaf en zal ook nooit gebruik maken van je aanbod, maar toch leuk dat je het voorstelt.
                              Er zullen hier altijd reactie komen die je niet verwacht, maar dat is in het echte leven ook zo. Gewoon niet te zwaar aan tillen en normaal reageren. (Sommigen reageren gewoon om een nieuwe tegenreactie uit te lokken, als je normaal antwoord zitten ze zelf met hun mond vol tanden)
                              Maar wees gerust het merendeel (95%) van de mannen/vrouwen op BD zijn leuke mensen die willen helpen, de een recht uit (zo ben ik ook en zo heb ik het het liefst) de ander iets doordachter.

                              Wou dit gewoon eens zeggen.
                              'Keep on Clicking'
                              Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                              Comment

                              Working...
                              X