Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tita

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tita

    Een poosje terug postte ik foto's van Schokpop, en schreef toen dat ik in die week TWEE dames had gefotografeerd die me hadden doen nadenken over manieren van in het leven staan.

    De tweede was deze Talitha, of Tita voor de vrienden.

    Talitha is 17 en heeft nagenoeg geen haar. Ze lijdt aan Alopecia, een ziekte die ervoor zorgt dat je haar grote kale zones gaat vertonen. Ik merkte haar op in Doel, toen haar kale kopje schril afstak tussen de weelderinge bossen haar van de aanwezige modellen. Prompt vond ik dat zoveel 'moed' beloond moest worden en ik nodigde haar uit voor een studioshoot.

    In de studio werd het me duidelijk dat ik als mens van Talitha nog veel kon leren. Misschien kan ik dat het beste illustreren met hetgeen ze zelf als begeleidende tekst op haar recent aangemaakt profiel op modellennet heeft geschreven: (ik citeer)

    "Ik was als jonge tiener een hele knappe meid.. toen ik me haartjes verloor stortte men wereldje in ..Na lange tijd heb ik mezelf leren aanvaarden zoals ik ben .. ik heb op mij eigen manier iets die me knap maakt en wil dit als boodschap doorgeven aan andere . Wil je iets bereiken, ga ervoor en steek je niet weg in een hoekje!"

    ¨Petje af voor deze meid!





    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

  • #2
    Re: Tita

    Wat een expressie. Proficiat aan het model.
    Wat een vonst: die 14mm focaal in nr1. Heb je er ook ééntje waar de 5 vingers zichtbaar zijn? Proficiat aan fotograaf.
    Het doet me enorm plezier vast te stellen dat sommige modellen ook mens kunnen zijn en dat onder regie van de fotograaf deze prachtprestaties perfect tot uiting komen.
    Dank jewel.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Tita

      goeie tweede.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Tita

        Prachtig werk, de vingernagels zijn een mooi extra detail

        Comment


        • #5
          Re: Tita

          Mooie reeks, en model.
          Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/

          Comment


          • #6
            Re: Tita

            Foto nr 3 voor mij!! super plaatje!!
            Digi-Steve

            Comment


            • #7
              Re: Tita

              Prachtig werk, een welgemeende proficiat voor het team !

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: Tita

                Bijzonder verhaal en uiteraard triest en tevens dapper.
                Maar dat vind ik ook van al die mensen die in een rolstoel zitten en andere enge ziektes hebben. Ik heb er dit kwartaal weer 3 begraven.

                Een mens moet een beetje geluk in zijn leven hebben en voor de een is dat weggelegd en de ander heeft dat geluk niet. Dan is het idd een kwestie van niet bij de pakken neerzitten en accepteren van het feit. En dat lijkt me niet altijd even makkelijk.

                Foto1 en 2 doen me niet zoveel maar foto 3 vind ik heel sterk. Compliment
                En ps.. met een kaal koppie kun je ook nog knap zijn hoor
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Tita

                  Alle respect voor het model en het werk dat je regelmatig neerzet hier op het forum, maar deze fotos zijn toch wel enkele niveaus lager, om niet te zeggen slecht.

                  Vooral de geblurde velletjes van 1 en 2 doen mij aan poppen denken.
                  Foto 3 is iets minder erg, maar daar lijkt mij of het model wat aan overacting doet. Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar zo ervaar ik het.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tita

                    Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                    Alle respect voor het model en het werk dat je regelmatig neerzet hier op het forum, maar deze fotos zijn toch wel enkele niveaus lager, om niet te zeggen slecht.

                    Vooral de geblurde velletjes van 1 en 2 doen mij aan poppen denken.
                    Foto 3 is iets minder erg, maar daar lijkt mij of het model wat aan overacting doet. Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar zo ervaar ik het.

                    AAAAaaa ons lichtje bij een donkere winternacht is daar ook.....

                    Misschien......... wil ik vandaag eens eerder een mens in de kijker zetten dan mijn eigen kunnen.........
                    Misschien.......... deed haar kale koppie me aan een mooie perfecte etalagepop denken en heb ik dat idee wat vastgehouden bij de bewerking............
                    Misschien ........... neenee heel zeker........... hou ik van overacting
                    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                    www.sylviehuybrecht.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tita

                      Eerste is totaal niet mijn ding, 2de en 3de vind ik heel mooi.

                      En haar of niet, het is een mooi meisje!!!
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tita

                        Drie heeft het helemaal voor mij!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tita

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                          AAAAaaa ons lichtje bij een donkere winternacht is daar ook.....

                          Misschien......... wil ik vandaag eens eerder een mens in de kijker zetten dan mijn eigen kunnen.........
                          Misschien.......... deed haar kale koppie me aan een mooie perfecte etalagepop denken en heb ik dat idee wat vastgehouden bij de bewerking............
                          Misschien ........... neenee heel zeker........... hou ik van overacting
                          Ik heb het daarnet ook nog in een ander topic gelezen, en antwoord hier hetzelfde : Als het zo bedoeld is heb ik daar niks aan toe te voegen

                          En wat dat 'lichtje bij een donkere winternacht' betreft....het heef al menig verdwaald mens de weg getoond!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tita

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                            AAAAaaa ons lichtje bij een donkere winternacht is daar ook.....

                            Misschien......... wil ik vandaag eens eerder een mens in de kijker zetten dan mijn eigen kunnen.........
                            Misschien.......... deed haar kale koppie me aan een mooie perfecte etalagepop denken en heb ik dat idee wat vastgehouden bij de bewerking............
                            Misschien ........... neenee heel zeker........... hou ik van overacting
                            Vooreerst, loooove the overacting stuff

                            Maar zelfs etalagepoppen hebben niet deze 'smoothheid'. Minder blur zou dit zóveel sterker maken, just try it

                            Afgezien daarvan vind ik deze reeks een schot in de roos
                            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                            Comment

                            Working...
                            X