Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upload

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Upload

    Beste BD'ers. Hoe lang duurt het vooraleer een foto is geupload. Ik krijg geen enkele in Beoordeel mijn foto??
    Dank U wel


  • #2
    Je foto mag maximum 200 Kb en 600x800 pixels zijn. De duur van de upload is afhankelijk van je verbinding en van de grootte van je bestand ...

    Comment


    • #3
      Hoe vaak is dit probleem met uploaden nu al opgeworpen ? Heeeeeeel vaak ! Voor zover ik kan zien ontbreekt in de forumregels de voorwaarde waaraan de naam van het te uploaden bestand moet voldoen : maximaal 8 kleine letters en/of cijfers gevolgd door .jpg . Kan iemand deze onvolledigheid bijwerken in de forumregels ?
      Dikwijls struikelen de nieuwelingen precies daarover .
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

      Comment


      • #4
        open your eyes:

        http://dc.netadmin.be/forumregels/rules-pages/Beoordeel.htm

        Staat er al zeer lang in volgens mij



        Edited by - jakke on 15 April 2002 19:38:52

        Comment


        • #5

          Tip van de dag : Bij elke nieuwe inschrijving op het forum automatisch een mail sturen naar het nieuwe forumlid met daarin de regels van BD-forum (incl. regels voor alle rubrieken). 't Is maar een ideeke voor diegenen die uit louter enthousiasme geen tijd hebben om online de B.D. forumregels te 'zoeken'...

          Sabine
          -=Canon Powershot Pro90IS=-

          Edited by - svda on 15 April 2002 19:41:32
          Zeer goede tip ...

          Comment


          • #6
            Sorry, niet gezien. Heb niet verder gekeken dan http://dc.netadmin.be/forumregels/rules-pages/Basisregels.htm
            Blijf er nochtans bij dat de vormvereisten van de bestandsnaam - vermits even essentiëel - reeds vermeld moesten worden bij de vormvereisten van het bestand, temeer omdat op die pagina het invoegen van een bestand mooi grafisch wordt voorgesteld.
            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

            Comment


            • #7
              Tip van de dag : Bij elke nieuwe inschrijving op het forum automatisch een mail sturen naar het nieuwe forumlid met daarin de regels van BD-forum (incl. regels voor alle rubrieken). 't Is maar een ideeke voor diegenen die uit louter enthousiasme geen tijd hebben om online de B.D. forumregels te 'zoeken'...

              Sabine

              dat is zeker 'n goede tip...

              wat ook leuk zou zijn (maar 'n voorstel he)...kan er geen mailing list worden aangemaakt voor alle belangrijke nieuwtjes ivm met BD met bv 'n link naar "what's new.."
              dikwijls zie ik jaja of mod's 'n topic starten " we hebben dit bijgezet, dat verplaatst etc..take a peek..."




              Edited by - w00ha on 16 April 2002 09:13:53

              Comment


              • #8
                Hallo w00ha,

                Dat is een beetje het idee achter de "nieuwspagina" die nu in het leven geroepen is. Daar zouden dergelijke nieuwtjes verschijnen.
                Maar dat zit dus nog in de "opstartfase" ...

                Jaja

                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  ivm de "beoordeel mijn foto": kan dat ook niet in de FAQ? (ik bekijk altijd de FAQs maar zelden of nooit forum regels omdat dat toch altijd beperkt is tot geen flaming etc)

                  www.vildaphoto.net

                  Comment

                  Working...
                  X