Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studio met Annelies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • studio met Annelies

    studiowerk gedaan met Annelies.
    graag jullie comments.
    Last edited by lonely_driver; 1 december 2008, 21:58. Reden: aanpassing grote foto
    gewoon een canonneke

  • #2
    Re: studio met Annelies

    Je zit met een evengroot aandeel aan overstraling als je foto te groot is

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: studio met Annelies

      Toch vind ik de overstraling hier totaal niet lelijk. Ik zie het steeds meer in de boekjes en begin fan te worden hahaha.

      Enige waar ik me hier vreselijk aan zou storen als het mijn eigen plaat was geweest, is de styling van dat rode 'kledingstuk' Dat zit echt onder de touwtjes en rafels. Doodzonde voor een beautyplaat.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: studio met Annelies

        alé ik wist niet dat jij in boekjes kijkt
        persoonlijk denk ik dat het moet kunnen naargelang wat je wil bereiken, en wordt toch vrij veel toegepast momenteel.
        alvast thnx
        gewoon een canonneke

        Comment


        • #5
          Re: studio met Annelies

          Ik ben wel fan van deze belichting! Wat ik wel jammer vind is dat er rechts de wimper te ver uitsteekt. Dit trekt de aandacht een beetje weg..

          De rode kleding stoort me niet, ik vind het juist een mooi effect geven aan de foto!
          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
          My flickr My site

          Comment


          • #6
            Re: studio met Annelies

            Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk bericht
            De rode kleding stoort me niet, ik vind het juist een mooi effect geven aan de foto!
            Ik ook hoor, maar de afwerking van het kledingstuk, daar ging het mij om
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment

            Working...
            X