Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonnekap / filters...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zonnekap / filters...

    ik wil me voor de kerst mijn app een beetje uitbreiden met een zonnekap, eventueel polarisatiefilter en dergelijke meer.
    Wat kan ik best aanschaffen ? Ik maak vooral veel actiefoto's buiten (spelende kinderen ed ) en vaak tijdens de (zomerse) middaguren

    als beginnend fotograaf weet ik niet goed wat aanschaffen. Ik heb de canon 450D met de kitlens en ook de 55-250 IS lens.

    en is er een online shop waar ik dit materiaal allemaal kan bestellen ???
    -------------------
    Canon EOS450d + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
    Photoshop CS3 + Photoshop Lightroom II

  • #2
    Re: zonnekap / filters...

    bup
    polarisatiefilter lijkt me wel leuk als je buitensport met een blauwe lucht wilt fotograferen (geeft meestal ook fellere kleuren omdat de witte glans wegvalt)

    Misschien een flits, en dan kan je wel weer beginnen met Cactus Triggers (of andere duurdere draadloze off-camera flash-triggers) en een statief of betere lenzen..

    voor de rest denk ik dat je zelf wel moet weten wat je nog wilt. Je merkt mss dat je ergens iets tekort komt om juist die foto's te maken die je voor ogen hebt of zo.. en als je dat probleem niet hebt (zoals ik) dan zou ik je bij de gelukkigen mogen indelen
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment

    Working...
    X