Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vernieuwde website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vernieuwde website

    De tijdelijke layout van mijn vernieuwde website is online. Klik hier om ernaar toe te gaan. Nu zou ik graag in de voorpagina een appart venstertje maken waarin je kunt scrollen, dus eigenlijk een apparte pagina in de homepage. De bedoeling zou zijn om een paar van mijn nieuwste foto's daar te tonen, waarbij je naar links en rechts zou kunnen scrollen. Iemand enig idee hoe dit moet? Ik werk met frontpage.
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Vernieuwde website

    een iframe bedoel je wellicht?
    Ik weet niet hoe je dat doet met Frontpage (gooi die rommel gauw buiten, en maak je website in html, minder zorgen)

    Comment


    • #3
      Re: Vernieuwde website

      je maakt een div aan met bv de naam 'fotocontainer' met bijvoorbeeld de width en de height van 1 foto
      je gaat in deze div je foto's naast elkaar plaatsen
      je gaat zien dat je dan in deze div kan scrollen naar rechts

      begrijp je dit een beetje?

      zoniet PM me je code dan maar
      nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

      Comment


      • #4
        Re: Vernieuwde website

        Ik denk dat ik het gevonden heb. Ik heb eens iframe ingetikt op google en er zijn veel sites te vinden waar ik de benodigde html codes vind. Ik denk dat ik nu wel verder kan. Frontpage is inderdaad een vrij omslachtig programma (heb ik mij al vaak in geërgerd), maar ik gebruik het om mijn layout die ik gemaakt heb in ps, mee te bewerken. En de benodigde html blokjes haal ik dan af van 't internet, omdat ik van html codes opstellen niet veel kaas heb gegeten. Alvast bedankt voor jullie hulp
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment

        Working...
        X