Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testpagina printer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Testpagina printer

    Ik heb me net een Canon i850 aangeschaft. Nu had ik hier op de site ergens een testpagina zien staan, maar ik kan die niet meer vinden.

  • #2
    Laat ook maar. Ik heb een foto uitgeprint getrokken met een Olympus C-750 UL, via deze http://www.dcresource.com/reviews/olympus/c750uz-review/index.shtml site gedownload.

    De kwaliteit is ONGELOOFLIJK. Nog nooit zo iets gezien voor zo'n prijs. Haarscherp, levendige kleuren. Dit kan niet tippen aan mijn vorige fotoprinter van Epson. Nu weet ik ook zeker dat ik me één dezer dagen zo'n Olympus ga aanschaffen

    Comment


    • #3
      een vraagje, die printer, hoeveel heb je die betaalt? Op het werk is er soms vraag naar goede fotoprinters en wij gaan dan niet verder dan die HP's met Photoret IV technologie en dan nog in combinatie met de extra bij te kopen cartridge waar de vier verschilleden kleuren inzitten. Plus ik dacht dat die Canon zonder randen kon afprinten?

      Comment


      • #4
        200€ verzending incluis - Heb ik betaald. En ook zeer tevreden. Ik heb een A4 print op een zonrijke plaats in huis gehangen om de kleurvastheid eens te testen (2de identieke foto ligt in de kast) ben benieuwd naar het resultaat na een maand of 2. Uitkomst van de test zal al veelzeggend zijn als de foto er enkele jaren moet hangen - kwestie om te weten of ik terug overstap op professioneel afdrukken.

        Oliver.

        Comment


        • #5
          Heb sinds vandaag de i950. Pracht van een printer. Zowel voor installatie en voor afdrukkwaliteit. Ook jarenlang vastgehouden aan HP. Heb zes patronen, dus kan ze mooi afzonderlijk wisselen als 1 leeg is. Kwaliteits van de foto's is prachtig en randloos afprinten he, dat vind ik schitterend. Prijs is wel 400€, maar dat heb ik ervoor over. Wat volgens mij nog een goed punt is dat bij HP het papier rond die rol moet draaien als ge me begrijp en bij Canon wordt het papier eigenlijk gewoon in de printer geschoven doordat de papierfeet vanboven zit. A4's heb ik al genoeg afgeprint en ook de bijgeleverde 4x6". Gewoon probleemloos.
          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

          Comment


          • #6
            195 Euro, afgehaald bij www.bells.be

            Kan inderdaad zonder marges afdrukken. Ongelooflijk snel en stil. Bij mijn Epson duurde het 15 a 20 minuten voor een 4x6 inch foto, nu 20 a 30 seconden

            Comment

            Working...
            X