Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lessen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lessen

    Misschien een stomme vraag van me maar ik kan niet anders.Als een gedreven fotograaf (alle moet dat nog worden)ben ik op zoek eigenlijk die mij de kneepjes van het vak zou wat willen aanleren.De bedoeling is om later modellen te gaan fotograferen maar nu klik ik er maar op los en zonder te weten wat ik eigenlijk doe. Ik heb een canon 450 d met een tamron 70-300 lens en de canon 18-55 mm lens basis dus .Maar moet nog seriues investeren natuurlijk dat is ook de bedoeling. Is er iemand bereid misschien om mij dat aan te leren kan alleen in de weekends want dat is mijn probleem werk van 06.00 tot 14.00 en de week er op van 14.00 tot 22.00 uur .En krijg geen vrij van mijn werkgever.Ik benvan de maaskant maaseik maar kan me ook verplaatsen in de limburg .Graag wacht ik nu op de reacties van jullie.Jakan wel zeggen koop boeken maar can moet ik nog alles op mijn eentje leren en dat gaat dus niet zo goed.Groetjes en alvast bedankt ronny

  • #2
    Re: lessen

    avondles?
    Je moet dan (bij mij toch niet) lang niet elke keer gaan. Als je zegt dat je met je werk zit is het normaal geen probleem dat je niet elke les komt.
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

    Comment


    • #3
      Re: lessen

      hey tyr waar ga jij dan of geef je zelf les.

      Comment

      Working...
      X